Gå til innhold

BMW E46 Special Edition Coupe 2005mod


Anbefalte innlegg

 hva trur folk jeg får for denne? legger ved en del bilder og info om bilen. 320D er chippet til 180hk

Bilen er gått 113660km, 

Sentrallås El.vinduer CD-spiller Elektriske speil Oppvarmede seter Servostyring Airbag foran Sideairbager Soltak/glasstak Klimaanlegg Metallic lakk ABS-bremser Antispinn Cruisekontroll Antiskrens Air Condition Alarm Diesel-partikkelfilter Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Midtarmlene Multifunksjonsratt Mørke ruter bak Parkeringsensor bak Radio FM Regnsensor Seter i helskinn Sportsseter. s. Bilen er chippet til 180HK. Originalt harman/kardon stereoanlegg. Det er 18" originale sommerfelger med dekk dimensjon 255/35 bak og 225/40 foran av typen Continental conti sport contact

SAM_4081.JPG

SAM_4082.JPG

SAM_4085.JPG

SAM_4086.JPG

SAM_4087.JPG

SAM_4088.JPG

SAM_4089.JPG

SAM_4090.JPG

SAM_4091.JPG

SAM_4092.JPG

SAM_4093.JPG

SAM_4094.JPG

SAM_4095.JPG

SAM_4096.JPG

SAM_4107.JPG

SAM_4108.JPG

SAM_4109.JPG

SAM_4110.JPG

SAM_4118.JPG

SAM_4075.JPG

SAM_4072.JPG

SAM_4069.JPG

Endret av bmwe462005d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil - perfekt fargekombo!

Med E46 faller alt ned på rust - hvordan er hjulbuer osv?

E46 Coupe er på bunn prismessig føler jeg, og de pene vil nok heller stige i verdi enn synke. Spesielt facelift m sport. 

Realistisk pris? Burde fått 70-80 mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er så og si rustfri, er nettopp kommet en liten flekk nede på høyre hjulbue, er nesten ikke synlig. Ellers er det ingen kjente feil med bilen!  Kan legge ved et bilde nå snart

Endret av bmwe462005d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, papertiger skrev:

En aldeles nydelige fargekombinasjon. Hvilke farger er det på eksteriør og interiør?

Stratus gray metallic og cinnamon interiør.

Tror det er 2-3 av disse i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og fin bil, synd eksosen er såpass dårlig tilpasset (evt. for store dim. på stussene(?)) og gjør at bilen ser litt mer "shady" ut enn den sikkert er, ødelegger liksom helhetsinntrykket jeg får av bilen.
Ellers svært lav km. stand på en bil som snart er 15 år gammel, samt en spesiell fargekombinasjon flere finner attraktiv.

E46 er en bil mange BMW entusiaster liker, spesielt de yngre men da helst med en rekkeseks bensinmotor og manuelt gir. 
Du har en diesel fierer men med det viktigste utstyret som flere setter pris på M-Sport II, H/K stereo, Soltak og et sjeldent og kult interiør. Ville lagt meg på NOK 109 000 ettersom km. stand er såpass lav og så få eiere, så fremst serviceheftet er fulgt til nøye.

Lykke til med et eventuelt salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...