Shattered Skrevet Mai 10, 2019 Share Skrevet Mai 10, 2019 Hvordan er denne å forsikre da? Du er 23 nå, stemmer? Da regner jeg med prisen faller litt Så litt nærmere på bildene og må si, lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 10, 2019 Share Skrevet Mai 10, 2019 På 9.5.2019 den 12.12, Daniel. skrev: Såååå.... Vi vet ikke likevel? Jaja, dyrt er det uansett. Jo den er sveisa! Koster å være kar vettu! 6 timer siden, ahj skrev: I følge ETK så skal din bil med automat ha 188L mens manuell skal 215L. Ok, da stoler vi ikke på Castrol Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2019 48 minutter siden, Shattered skrev: Hvordan er denne å forsikre da? Du er 23 nå, stemmer? Da regner jeg med prisen faller litt Så litt nærmere på bildene og må si, lekker bil Virker å være ganske lik 325d faktisk. Muligens fordi det er så få av de her, og da lite ulykkestatistikk? Aner ikke hvordan det regnes ut. Ble 22 forrige mnd. Takk. Bildene lyger nok en del Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 10, 2019 Share Skrevet Mai 10, 2019 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=133713566 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2019 56 minutter siden, mowz skrev: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=133713566 Haha spanderer du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 10, 2019 Share Skrevet Mai 10, 2019 Akkurat nå, Daniel. skrev: Haha spanderer du? halv pris, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2019 23 minutter siden, mowz skrev: halv pris, løp og kjøp Ja, men har dessverre mye annet som må prioriteres før diffbrems 😕 Ser ut som motorfestene ikke er helt i orden heller. Har en del vibrasjon i kupeen når bilen står på tomgang. mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 10, 2019 Share Skrevet Mai 10, 2019 (endret) På 10.5.2019 den 23.01, Daniel. skrev: Ja, men har dessverre mye annet som må prioriteres før diffbrems 😕 Ser ut som motorfestene ikke er helt i orden heller. Har en del vibrasjon i kupeen når bilen står på tomgang. Vanlig at høyre (passasjer) motorfeste gir seg pga dreiemomentet den utsettes for. Byttes ofte ved montering av erstatningsrør da man må av med motorlabb for å plukke ut dpf. Endret Mars 6, 2020 av Tollefsen mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2019 4 minutter siden, Tollefsen skrev: Vanlig at høyre (passasjer) motorlabb gir seg pga dreiemomentet den utsettes for. Byttes ofte ved montering av erstatningsrør da man må av med denne for å plukke ut dpf. Kan sikkert stemme De gjorde vel ikke det på denne da. Vibrasjonen forsvinner når man gir gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 10, 2019 Share Skrevet Mai 10, 2019 35 minutter siden, Daniel. skrev: Ja, men har dessverre mye annet som må prioriteres før diffbrems 😕 Ser ut som motorfestene ikke er helt i orden heller. Har en del vibrasjon i kupeen når bilen står på tomgang. Nei det har du ikke. Diff er første prioritet, eller andre pri etter mer tuning! Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2019 4 minutter siden, mowz skrev: Nei det har du ikke. Diff er første prioritet, eller andre pri etter mer tuning! Sant, bare drit i vedlikehold! 🤣 mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 10, 2019 Share Skrevet Mai 10, 2019 17 minutter siden, Daniel. skrev: Sant, bare drit i vedlikehold! 🤣 Sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2019 Da har første runde med deler kommet inn. Motorolje, luftfilter, veivhusfilter, nye grøftelys. Også har dessverre rusten meldt sin ankomst. Heldigvis på en liten og "billig" del. Koster 1300kr per side på KOED. Får inkludere noen bilder så dere har noe å se på Også har @ahj vært så grei å donert noen nyrer med krom kant, slike som jeg hadde på forrige E90n. Så mulig de blir byttet ut snart. Prøver fortsatt å få tak i et sett med Style 225, 230 eller 313. Men folk er utrolig dårlig på å svare så... ///M-ini95, Mathiseen, eeikenes og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 16, 2019 Share Skrevet Mai 16, 2019 På 16.5.2019 den 18.44, Daniel. skrev: Da har første runde med deler kommet inn. Motorolje, luftfilter, veivhusfilter, nye grøftelys. Også har dessverre rusten meldt sin ankomst. Heldigvis på en liten og "billig" del. Koster 1300kr per side på KOED. [fjernet bilder] Også har @ahj vært så grei å donert noen nyrer med krom kant, slike som jeg hadde på forrige E90n. Så mulig de blir byttet ut snart. Prøver fortsatt å få tak i et sett med Style 225, 230 eller 313. Men folk er utrolig dårlig på å svare så... Jeg har noen nyrer liggende, kan se hva jeg har Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2019 Akkurat nå, mowz skrev: Jeg har noen nyrer liggende, kan se hva jeg har Hm? Har fått nyrer av ahj Trenger ikke. Ikke så glad i matt svarte nyrer så ville bytte de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå