Kevin1 Skrevet Mai 29, 2019 Share Skrevet Mai 29, 2019 Hei! Jeg har handlet en 2010 730D M-sport og lurer på om noen vet om det er mulig å kode inn slik at baklys går på daytime driving lights å da er av bak? Så går de på i tuneller osv når det blir mørkt slik front lysene gjør? Legger ved et par bilder av den nye cruiseren 😊😊😊 håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 29, 2019 Share Skrevet Mai 29, 2019 Det går fint å kode ja. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin1 Skrevet Mai 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2019 Jeg holder til i Vikersund, er det noe du kan hjelpe med eller vet om noen? 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 29, 2019 Share Skrevet Mai 29, 2019 26 minutter siden, Kevin1 skrev: Jeg holder til i Vikersund, er det noe du kan hjelpe med eller vet om noen? 😍 Kan hjelpe deg med det hvis du kan kjøre til Oslo. Tar resten på PM😀 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 30, 2019 Share Skrevet Mai 30, 2019 Det går helt fint ja som nevnt over, gjelder kun om bryteren står i A. for øvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin1 Skrevet Mai 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2019 36 minutter siden, Reef89 skrev: Det går helt fint ja som nevnt over, gjelder kun om bryteren står i A. for øvrig. Ja det var det jeg tenkte på 😃😃😃🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mai 30, 2019 Share Skrevet Mai 30, 2019 Mulig jeg misforstår, men slik du beskriver det, er slik det er som standard? Når bryteren er i A, så lyser kun AE når det er lyst. Og så tennes front- og baklys når det blir mørkt. Hvis ikke forrige eieren endret det Sjekk diagnose tråden hvor du kan finne folk som koder og hvor de holder til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mai 30, 2019 Share Skrevet Mai 30, 2019 11 minutter siden, Makky123 skrev: Mulig jeg misforstår, men slik du beskriver det, er slik det er som standard? Jeg tolka det også slik, det er slik hos meg ihvertfall og har alltid vært det. Men mulig forskjellige land har forskjellige regler, vet ikke hva reglene sier i Norge om man skal ha lys bak i dagslys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 30, 2019 Share Skrevet Mai 30, 2019 Ved bruk av kjørelys er det ikke påkrevet at baklysene er tent. Fører av bilen må sørge for at riktig lys er aktivisert i forhold til lysforholdene. Ved kjøring inn i f.eks. tunnel skal baklys være tent. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 30, 2019 Share Skrevet Mai 30, 2019 (endret) På min er baklysa også tent heletiden ved DRL posisjon A samt 0. Skilt lysa er ikke og kommer på sammen med nærlys ved tunell osv. Vil forsåvidt ha det sånn også. Endret Mai 30, 2019 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mai 30, 2019 Share Skrevet Mai 30, 2019 Jeg har i hvertfall sett det som standard på de bilene i F-serien jeg har vært borti, både norske og tysk/svensk import. Har som regel blitt bedt om å slå på lys bak. Pleier som regel å kode inn slik at kun de ytterste lysene bak er på som DRL. Og så slås alt på i mørket, så får man noe markeringslys i skumring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin1 Skrevet Mai 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2019 4 timer siden, Makky123 skrev: Mulig jeg misforstår, men slik du beskriver det, er slik det er som standard? Når bryteren er i A, så lyser kun AE når det er lyst. Og så tennes front- og baklys når det blir mørkt. Hvis ikke forrige eieren endret det Sjekk diagnose tråden hvor du kan finne folk som koder og hvor de holder til. Jeg tror de nyere 7 seriene kommer med det, min slår kun på front i posisjon A i tuneller/når det blir mørkt å de bak er alltid på. Så ønsker at bak ikke er på i normalt dagslys/dagtid og at de da går på når front går på i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå