X5E70 Skrevet Juni 2, 2019 Share Skrevet Juni 2, 2019 Er det nokon som har prøvd å laste ned kart frå internett: https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh/Road Map Europe West PREMIUM (USB) 2019-2.zip Og kjøpt FSC kode på ebay: https://www.ebay.com/itm/BMW-MINI-CIC-NBT-MAP-UPDATE-FSC-CODE-MOVE-MOTION-PREMIUM-AND-NEXT/183821621824?hash=item2acc9f5a40:g:imQAAOSw97Nc5jJc Vil det virke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Juni 2, 2019 Share Skrevet Juni 2, 2019 Funker fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5E70 Skrevet Juni 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2019 Takk for svar Eivind320X. No lasta eg ned kartet på datamaskina mi og skulle føre det over på ein 32GB minnepenn, men fårei feilmelding som seier at "fila er for stor for målfilsystemet" Kartfila er 12,4GB. Er det nokon som har tips til korlkeis eg kan føre over kartfila frå datamaskina til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 13, 2019 Share Skrevet Juni 13, 2019 (endret) Er vel ikke 1 fil du skal overføre på USB? Høres ut som du ikke har pakket opp den komprimerte fila. Endret Juni 13, 2019 av Makky123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Juni 13, 2019 Share Skrevet Juni 13, 2019 du må pakke ut .zip filen med winzip eller winrar. for deretter å overføre dem utpakkede filene til en minnepinne. Minnepinnen bør være formatert som NTFS da FAT har en begrensning på max 4 gig filstørrelse pr enktelt fil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5E70 Skrevet Juni 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2019 Takk for god hjelp. Eg lasta ned WinRAR.com, leste litt om pakking og utpakking på internett og fikk dermed pakka denne fila ut direkte på minnepennen (har aldri hørt om inn og utpakking av filer før) korleis minnepennen er formatert anar eg ikkje, men fikk ingen feilmelding under utpakkinga. Skal no bestille FSC-kode på ebay. Men er det mulig å laste ned både vest europa og øst europa på bilnavigasjonen eller vil det siste kartet du lastar inn slette det som var lasta inn først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 14, 2019 Share Skrevet Juni 14, 2019 Du har bare 1 kart om gangen, det er kun siste versjon at Europa er blitt delt opp, hva det skyldes vet jeg ikke men mulig det er kommet mer informasjon på kartene eller bedre grafikk muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Juni 14, 2019 Share Skrevet Juni 14, 2019 Etter at kartene ble splittet har dem også gått ned i størrelse. Forrige gang jeg oppdaterte måtte jeg bruke en 64GB minnepinne da 32 ble akkurat for lite. Denne gangen holdt det, med en god del plass til over, med en 32GB minnepinne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5E70 Skrevet Juni 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2019 Har no fått kode og prøvde å legge inn kartet i navigasjonen. Slik eg har forstått det så er det berre å stikke minnepennen inn i USB-kontakta i hanskerommet, så skal det starte av seg sjølv, men det gjorde det ikkje. Er det nokon som har eit tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 22, 2019 Share Skrevet Juni 22, 2019 Du må pakke filene ut til rot på minnepennen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5E70 Skrevet Juni 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2019 Eg pakka dei ut med WinRAR.com. Skal dei ytterligare utpakkast altso? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 23, 2019 Share Skrevet Juni 23, 2019 (endret) Nei, men du må ha riktig mappestruktur på minnepennen ellers vil ikke bilen finne filene. Om de som har lagt det ut for nedlasting har lagt alt inni ei ekstra mappe må de ut av den mappa, jeg sier ikke at det er slik men det er en mulighet siden du ba om tips. Endret Juni 23, 2019 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uglefossen Skrevet Juni 23, 2019 Share Skrevet Juni 23, 2019 Mappestruktur på minnepenn Eksempel fra: BMW Road Map EUROPE NTB-Next Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 23, 2019 Share Skrevet Juni 23, 2019 (endret) Et mulig dumt spørsmål: har du lastet ned korrekte kart for din navigasjon? CCC eller CIC? Endret Juni 23, 2019 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5E70 Skrevet Juni 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2019 Eg har bil frå 2010 (facelift) og har då forstått det slik at det er CIC eg har. Kartetet som er i bilen i dag er eit Premium for west europe 2016/2 Innbiller meg at det er dette kartet eg då skal laste inn https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh/Road Map Europe East PREMIUM (USB) 2019-2.zip Men no skal eg ha East europe (pga av det er dit ferieturen er tenkt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå