danskiii Skrevet Juni 4, 2019 Share Skrevet Juni 4, 2019 Kjører et sosialt treff i år også på vestlandet ved Sola flymuseum. Kom den som vil ha en hyggelig prat 😊 https://www.facebook.com/events/385138212349048/?ti=as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 4, 2019 Share Skrevet Juni 4, 2019 Ah, det var synd at det kræsjet med sydentur dette året. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 4, 2019 Share Skrevet Juni 4, 2019 Kjipt at det kræsjet med Europa-ferie for meg også, var moro i fjor. Bra initiativ igjen! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2019 syns dere må booke om turen gutta! Daniel., papertiger, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2019 Share Skrevet Juni 4, 2019 Som i fjor krasjer det med ferie her også. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 Bra initiativ.. litt labert i rogaland og hordaland, burde være nok folk og biler til og få til sånt ja! Men dette er jo samtidig som e30meet, har egentlig planlagt og ta turen dit. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 Ja iår ble det kræsj desverre.. Initiativ er det ikke mangel på, hadde jeg bare vært hjemme oftere så hadde det nok blitt større og lagt på en bedre dato, men bor i Ålesund så det må passe med resten jeg har planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 Ah, såg en måned feil 🙈 jeg er her da! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 6 minutter siden, papertiger skrev: Ah, såg en måned feil 🙈 jeg er her da! Sett deg som at du kommer da på treff 👌 flee som kommer, desto større sjangs for goodies uten å si noe mer 😅 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 Del gjerne arrangemanget med de dere tror vil/kan komme 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2019 Bumper opp denne her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå