danskiii Posted June 4, 2019 Share Posted June 4, 2019 Kjører et sosialt treff i år også på vestlandet ved Sola flymuseum. Kom den som vil ha en hyggelig prat 😊 https://www.facebook.com/events/385138212349048/?ti=as Link to comment Share on other sites More sharing options...
papertiger Posted June 4, 2019 Share Posted June 4, 2019 Ah, det var synd at det kræsjet med sydentur dette året. danskiii 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walkabout Posted June 4, 2019 Share Posted June 4, 2019 Kjipt at det kræsjet med Europa-ferie for meg også, var moro i fjor. Bra initiativ igjen! danskiii 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted June 4, 2019 Author Share Posted June 4, 2019 syns dere må booke om turen gutta! And-reas, Daniel., papertiger and 1 other 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted June 4, 2019 Share Posted June 4, 2019 Som i fjor krasjer det med ferie her også. danskiii 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NilsP Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 Bra initiativ.. litt labert i rogaland og hordaland, burde være nok folk og biler til og få til sånt ja! Men dette er jo samtidig som e30meet, har egentlig planlagt og ta turen dit. danskiii 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted June 5, 2019 Author Share Posted June 5, 2019 Ja iår ble det kræsj desverre.. Initiativ er det ikke mangel på, hadde jeg bare vært hjemme oftere så hadde det nok blitt større og lagt på en bedre dato, men bor i Ålesund så det må passe med resten jeg har planlagt Link to comment Share on other sites More sharing options...
papertiger Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 Ah, såg en måned feil 🙈 jeg er her da! danskiii 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted June 5, 2019 Author Share Posted June 5, 2019 6 minutter siden, papertiger skrev: Ah, såg en måned feil 🙈 jeg er her da! Sett deg som at du kommer da på treff 👌 flee som kommer, desto større sjangs for goodies uten å si noe mer 😅 papertiger 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted June 5, 2019 Author Share Posted June 5, 2019 Del gjerne arrangemanget med de dere tror vil/kan komme 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted July 3, 2019 Author Share Posted July 3, 2019 Bumper opp denne her 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts