xnett Skrevet Juni 9, 2019 Share Skrevet Juni 9, 2019 hallo.. Har kjøpt meg en E60 550i. Veldig fornøyd med det meste egentlig, untatt lyden Noen her som har tips til oppgradering på eksosen? syns jo egentlig v8 fortjener eksos på hver side av bilen bak. Tips og erfaringer tas imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet August 9, 2019 Forfatter Share Skrevet August 9, 2019 noen? brukt anlegg fra M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 9, 2019 Share Skrevet August 9, 2019 Kult med 550i forresten! xnett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 9, 2019 Share Skrevet August 9, 2019 7 timer siden, xnett skrev: noen? brukt anlegg fra M5? Kjør fult supersprint anlegg. Da får du både effekt og lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet August 10, 2019 Forfatter Share Skrevet August 10, 2019 17 timer siden, ahj skrev: Kjør fult supersprint anlegg. Da får du både effekt og lyd. tips til en flink leverandør her i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 10, 2019 Share Skrevet August 10, 2019 Brukt anlegg fra M5 vil du få problemer med ettersom reservehjulsbrønnen er i veien. Jeg hadde Eisenmann Race på min tidligere E39 535i med V8, og det låt himmelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 10, 2019 Share Skrevet August 10, 2019 6 timer siden, xnett skrev: tips til en flink leverandør her i norge? Eventuelt kan du høre med Baan Velgen i Nederland, veldig bra service. Kjøpte mitt Supersprint-anlegg derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 10, 2019 Share Skrevet August 10, 2019 (endret) Nå skal jeg komme med det billigste, enkleste og tidsbesparende forslaget. Muffler delete. Hadde det på min E39 M5. Helt sinnsykt rå lyd som ikke kosta allverdens Endret August 10, 2019 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet August 11, 2019 Forfatter Share Skrevet August 11, 2019 On 8/10/2019 at 2:11 PM, Slavearbeider'n said: Nå skal jeg komme med det billigste, enkleste og tidsbesparende forslaget. Muffler delete. Hadde det på min E39 M5. Helt sinnsykt rå lyd som ikke kosta allverdens joda, men jeg ønsker dobbelinstallasjon. og det kommer dobbelt bak til midtpotta, så går det over til venstresiden derfra. On 8/10/2019 at 11:17 AM, Saltkjelen said: Brukt anlegg fra M5 vil du få problemer med ettersom reservehjulsbrønnen er i veien. Jeg hadde Eisenmann Race på min tidligere E39 535i med V8, og det låt himmelsk. er ikke hjulbrønnen lik på alle E60? On 8/10/2019 at 2:04 PM, Walkabout said: Eventuelt kan du høre med Baan Velgen i Nederland, veldig bra service. Kjøpte mitt Supersprint-anlegg derfra. har kontaktet supersprint direkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 11, 2019 Share Skrevet August 11, 2019 3 timer siden, xnett skrev: er ikke hjulbrønnen lik på alle E60? E6x M5 har ikke reservehjulsbrønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet August 13, 2019 Forfatter Share Skrevet August 13, 2019 Schmiedmann har dobbelinstallasjon som ikke trenger modifisering av karrosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå