mariussky Skrevet August 22, 2019 Forfatter Share Skrevet August 22, 2019 Da er polering og coating gjort😁 Kjøpte bilen med disse lysene. Hva synes dere? Vurderer å få LED i alle lyktene istede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 23, 2019 Share Skrevet August 23, 2019 Bilen ser automatisk nyere og penere ut med hvitt lys i alle lys foran. Lyshelten.no. Husk bare å kode vekk pæresjekk på alt før du monterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 24, 2019 Share Skrevet August 24, 2019 Gratulerer med ryddig E60 LED i lampene framme fjerner brått noen år fra bilen så det støtter jeg. Anbefaler Mtec-pærer til AE iallefall, har hatt det på begge mine siste og er veldig fornøyd med de. Nedentil her er en kjapp sammenligning via mobilbilde på E92en min. Dette er da Mtec V4. Lyser sterkt og godt, pen fargetemperatur samt god kvalitet på pærene. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet August 25, 2019 Forfatter Share Skrevet August 25, 2019 23 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer med ryddig E60 LED i lampene framme fjerner brått noen år fra bilen så det støtter jeg. Anbefaler Mtec-pærer til AE iallefall, har hatt det på begge mine siste og er veldig fornøyd med de. Nedentil her er en kjapp sammenligning via mobilbilde på E92en min. Dette er da Mtec V4. Lyser sterkt og godt, pen fargetemperatur samt god kvalitet på pærene. Ser mye bedre ut med hvit enn gul ja!👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet August 25, 2019 Forfatter Share Skrevet August 25, 2019 HJELP! Jeg var ute å kjørte, satte bilen i park på tomgang en liten stund, kjørte videre i 5 min, fikk da opp batterilampen i dashen. Satte bilen i park igjen mens jeg var på butikken. Kjørte noen hundre meter, å stod parkert på tomgang igjen. Plutselig begynte den å ruse seg opp til nesten 2000 omdreininger. Prøvde å kjøre en tur, så kom det opp ABS i dachen, infoskjermen slo seg av, et ikon med et «!» med en bølget sirkel rundt. Kjørte rett fram å måtte plutselig svinge veldig mye for å kjøre rett fram.. Har noen fått en slik feil før? Ikke prøvd å starte den igjen, pga reise offshore. Setter stor pris på forslag til hva det kan være. Den måtte få starthjelp tidligere på dagen, men tror det var fordi jeg ikke slo av lysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 26, 2019 Share Skrevet August 26, 2019 Det kan være en million ting, du må få tatt diagnose på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidrap Skrevet Oktober 24, 2019 Share Skrevet Oktober 24, 2019 Sjekk drenering til ECU under høyre hjulbue, bak deksjel. Vann i ecu kan lage mye el-trøbbel. inkludert ccc problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet November 3, 2019 Forfatter Share Skrevet November 3, 2019 På 25.10.2019 den 0.45, Acidrap skrev: Sjekk drenering til ECU under høyre hjulbue, bak deksjel. Vann i ecu kan lage mye el-trøbbel. inkludert ccc problemer. Okei, dette må sjekkes!😊👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet November 3, 2019 Forfatter Share Skrevet November 3, 2019 Bestilte nye bremseklosser forran ( https://www.bildeler.no/bremseklosser/v/30213/bmw/5-serie?arsmodell=2004&drivstoff=b&karosseri=765&motorkode=m54b22226s1 ) Disse passet ikke i kalipperen.. bildeler.no sa jeg mest sannsynlig hadde uoriginale bremser? Noen andre som har hatt et slikt problem? Illustrasjons bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 3, 2019 Share Skrevet November 3, 2019 Veldig rart hvis du skulle hatt uoriginale bremser på denne syns jeg. Hvilket fabrikat er klossene? Tips til fremtiden; Bruk Koed eller GS, ikke mange kronene dyrere og ting passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet November 3, 2019 Forfatter Share Skrevet November 3, 2019 Synes jeg også.. Ja, jeg skal nok følge rådet ditt der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet Mai 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2020 Bestilte nye bremseklosser som passet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet Mai 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2020 Det store problemet med alle feilkodene, som beskrevet over. Ble fikset med med nytt batteri og helt ny dynamo. Har gjort noen små oppgraderinger: Alle lampene inne i bilen, er skiftet til LED. Skiftet til LED BMW logo under alle dørene. Skiftet ut gir stikken. (Sikkert ikke alle liker det, men følelsen er mye bedre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet Mai 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2020 Bestilte nye blinklys, men fant fort ut det manglet en foring. Måtte lage en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet Mai 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå