Evenlode Skrevet Oktober 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2019 (endret) Lite som skjer her i gården for tiden.. Fikk byttet noe lyspærer, byttet utslitte tåkelykter og fjernet airbag lys fra dashen igår.. Ellers travle dager for tiden. Bilen putrer og går som den skal, hvertfall 😀 Endret Oktober 4, 2019 av Evenlode sveigis og ChrisP reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet November 9, 2019 Forfatter Share Skrevet November 9, 2019 Da var det vel på tide med en liten update på hva som skjer for tiden. Har hatt såpass lite jeg har måttet gjøre med bilen, at det ikke har vært noe særlig å skrive om. Fikk omsider demontert ringer til kombi-instrumentet mitt, hvertfall. Så det ble brukt litt tid igår på å montere dem i rammen på instrumentet på 525d'en, samtidig fikk jeg skiftet etpar døde lyspærer bakom for å få lys i pixlene. 😀 Ellers har jeg fått klargjort to nye hjullager på hjulnav bak for bytting. Planen er å bestille opp nye bremseskiver/klosser og håndbremssko å skifte ved samme anledning, da skivene er litt tynne, og brekket litt sløvt. Dette blir nok gjort om ikke veldig lenge😀 Legger ut litt bilder, det er vel somregel mer spennende enn masser av tekst 🤷♂️ Turbo-HF og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 9, 2019 Share Skrevet November 9, 2019 Flott tråd, alltid artig med E39-prosjekter Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 9, 2019 Share Skrevet November 9, 2019 kilometerstand med meining, men den har vell satt sine preg Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet November 9, 2019 Forfatter Share Skrevet November 9, 2019 Akkurat nå, Ingvaldsen skrev: kilometerstand med meining, men den har vell satt sine preg Fin langt i fra, men langt ifra fin 😆 heldigvis virker den litt bedre enn den ser ut 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet November 9, 2019 Forfatter Share Skrevet November 9, 2019 10 minutter siden, Gabz skrev: Flott tråd, alltid artig med E39-prosjekter Takker 😀 ja E39er er morrobiler det. Mye som kan gjøres for lite penger ialfall! Så her skal det prøves å holde en gammel kriger på føttene så lenge som mulig 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 9, 2019 Share Skrevet November 9, 2019 Godt å høre E39 er herlige biler men er dessverre blitt så billige at alle bare bruker og kaster dem i ett kjør, så forfriskende å se en gammel traver få litt kjærlighet og vedlikehold slik den fortjener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet November 9, 2019 Forfatter Share Skrevet November 9, 2019 5 minutter siden, Gabz skrev: Godt å høre E39 er herlige biler men er dessverre blitt så billige at alle bare bruker og kaster dem i ett kjør, så forfriskende å se en gammel traver få litt kjærlighet og vedlikehold slik den fortjener. Det er helt sant! Skal ærlig si at jeg har nok desverre vært en av de som har kastet noen ti-talls e39er på dynga😲🙉 Men denne her var for bra til å plukke fra hverandre 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 9, 2019 Share Skrevet November 9, 2019 Bra du oppdaterer her . Selv om jeg ikke har noen E39 ,følger jeg de fleste her da jeg liker disse godt 😀😀 Turbo-HF og Evenlode reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 10, 2019 Share Skrevet November 10, 2019 Moro å se hvor bra det blir 😊👍 Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet November 17, 2019 Forfatter Share Skrevet November 17, 2019 Da var det tid for en liten update igjen 😀 Fikk tidligere i uken lånt meg ett sett med lykter å ha på bilen midlertidig, da jeg tenkte å ordne mine. Så da måtte jeg bruke anledningen i helgen, til dette 😀 Har fått demontert lykter rundt bilen. Da disse var usedvanlig stygge og lyste dårlig, så tenkte at det ikke var en dum ide, å friske dem opp litt. 😀 Tok også de andre baklyktene jeg hadde liggende. Så da ble det ikke mindre enn 5 sett av lyktene bak på touring bakluken😅 Ellers fikk jeg også lakkert, men ikke tatt bilder av det orginale "spydet(?)" i grillen på m-sport front fangeren 😀 den hentes, og monteres trolig imorgen sammen med lyktene 😊 legger ved litt bilder av ukens doing's, fra start til slutt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet November 28, 2019 Forfatter Share Skrevet November 28, 2019 lite som skjer med bilen for tiden. Putrer og går som den skal.. Heldigvis.. Ellers er dagene fullstappa i annen morro...😆 Har ialfall fått meg til å vaske bilen, støvsuge den innvendig og fått montert frontlyktene og grillen/gitteret til frontfangeren jeg har ordnet den siste tiden😀 legger ved litt bilder, da det somregel er mer interessant enn hele teksten. 🤷♂️ Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 28, 2019 Share Skrevet November 28, 2019 Skal si det ble forskjell på lyktene .😀 Mye bra arbeid du gjør og fin E39 👍👍 Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet November 28, 2019 Forfatter Share Skrevet November 28, 2019 1 time siden, sveigis skrev: Skal si det ble forskjell på lyktene .😀 Mye bra arbeid du gjør og fin E39 👍👍 Ja jeg ble meget fornøyd med lyktene selv, for de ble MYE bedre enn det disse dårlige bildene får frem. Men viktigst av alt, så er lysstyrken betraktelig mye bedre enn før😀 Nå ble også årets siste bestilling av deler til skua akuratt kjørt gjennom også 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Desember 5, 2019 Share Skrevet Desember 5, 2019 flott prosjekt dette må absolutt si du har løftet denne mange hakk Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå