kimhas Skrevet November 7, 2019 Share Skrevet November 7, 2019 Ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianE90 Skrevet November 7, 2019 Share Skrevet November 7, 2019 Her kan du se en som bytter front face plate fra streker til M3 style yellow så red. Bevegelsen er lik så lenge du har dette på fra fabrikk. evnt skrudd på i KOMBI enheten via NCS. I dette tilfellet hadde han en E9X kombi som ikke kommer med motor til bevegelsen. Etter den er loddet inn som han og så gjør. harden samme funksjon som pre LCI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 7, 2019 Share Skrevet November 7, 2019 Så svaret er at man ikke har det, om man ikke ettermonterer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianE90 Skrevet November 7, 2019 Share Skrevet November 7, 2019 Ja og nei, E9x modeller kom aldri med variabel redline med unntak av M3, Men det er noen E6x som kommer med dette. Ganske sjeldent men det finnes noen Kombier som er slik OEM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 7, 2019 Share Skrevet November 7, 2019 (endret) Er jo vel bare E6x pre LCI BENSIN som har det, meg bla. Og mener det forsvant fra 09.2006. ? Endret November 7, 2019 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianE90 Skrevet November 7, 2019 Share Skrevet November 7, 2019 Ut i fra det jeg har lest og sett så har dem bare vært i bensin ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 7, 2019 Share Skrevet November 7, 2019 Diesel har det også, mener jeg. Pre LCI ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet November 7, 2019 Share Skrevet November 7, 2019 1 time siden, Otis skrev: Diesel har det også, mener jeg. Pre LCI ja. Kan bekrefte, pre lci 525d har bevegelse for motortemp, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 7, 2019 Share Skrevet November 7, 2019 Så da kan vi konkludere med at alle pre LCI e60/e61 har dette. Mens ingen e60/e61 har dette som standard. Mens alle M utgaver har dette uansett. NorwegianE90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå