BrokeBoi Skrevet Februar 2, 2020 Share Skrevet Februar 2, 2020 (endret) 5 hours ago, MarkusRykkje said: Overaskende bra, passet godt! Slapp Og gjøre noen modifikasjoner for og få den til og passe, så overall veldig fornøyd 😊 Fett, da tar jeg sjansen på å bestille en selv også. Ser at du ikke var fornøyd med frontleppen du bestilte? Jeg er på utkikk etter frontleppe selv, og tror jeg har funnet et bra alternativ som visstnok skal ha "perfekt" passform.https://www.ebay.com/itm/Fits-17-19-BMW-5-Series-G30-MP-Style-Front-Bumper-Lip-Spoiler-PP/282787869314 Linken fikk jeg fra "Drtjxtz" fra bimmerpost, som folierte sin i CF da leppen kommer ulakkert:https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1481659 Endret Februar 2, 2020 av BrokeBoi Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 2, 2020 Share Skrevet Februar 2, 2020 11 hours ago, GorAn said: Har kjøpt til min bil fra Tyskland (149 euro + frakt 29 euro + 445 kr for Merverdiavgift (25 %)) Den passer perfekt og er bra kvalitet både på material og lakken. Bestilt den 20.1 fått den på Sunnmøre 30.01 Her er link: https://tuning-carlights.de/Carbonteile-fuer-BMW/fuer-bmw-5er-g30-g31/diffusor-performance-competition-style-kunststoff-fuer-bmw-g30-g31-mit-m-paket.html Det ser ikke ut til at de sender til Norge? Prøvde nettopp å legge inn en bestilling uten hell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GorAn Skrevet Februar 2, 2020 Share Skrevet Februar 2, 2020 (endret) 3 minutter siden, BrokeBoi skrev: Det ser ikke ut til at de sender til Norge? Prøvde nettopp å legge inn en bestilling uten hell... bare ta kontakt med dem Endret Februar 2, 2020 av GorAn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GorAn Skrevet Februar 2, 2020 Share Skrevet Februar 2, 2020 7 minutter siden, GorAn skrev: bare ta kontakt med dem BrokeBoi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 3, 2020 Share Skrevet Februar 3, 2020 3 timer siden, GorAn skrev: bare ta kontakt med dem Har du bilde av denne montert på bilen din? Er passformen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 3, 2020 Share Skrevet Februar 3, 2020 5 hours ago, Chris A said: Har du bilde av denne montert på bilen din? Er passformen bra? Sjekk nederst på side 3.😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarkusRykkje Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 Da har jeg bestemt meg for og senke bilen tidligere enn planlagt! Og det var litt av en jobb gitt! Måtte ut med alt av hatthylle osv. Skummelt og skal rive av klips på en så ny bil 😂 irritasjonen tok over som gjorde at det ble lite bilder! Men noen få ble det! Jeg sir meg fornøyd med høyden, skulle kanskje ønsket litt lavere bak. Kjørekomforten har jeg ikke fått testet skikkelig! Men uten tvil mer stabil i høyere hastighet. Kanskje litt for bouncy i lav hastighet i forhold til orginalt? Som om fjærene framme skulle vært litt stivere. Bare godkjenning hos SVV som står for tur nå. H&R 35/35 Fahad, Evopower, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 28, 2020 Share Skrevet Februar 28, 2020 On 2/3/2020 at 2:35 AM, Chris A said: Har du bilde av denne montert på bilen din? Er passformen bra? Her har du bilde av diffuseren montert på min bil. Sitter som støpt. fupsaker, Saltkjelen, Chris A og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 28, 2020 Share Skrevet Februar 28, 2020 All ære for å rive sundt en så ny bil det hadde ikke jeg våget. Men job well done! Bare få på skikkelige sommerfelger, ser alltid merkelig ut med senk og små vinterhjul. MarkusRykkje reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 28, 2020 Share Skrevet Februar 28, 2020 1 time siden, BrokeBoi skrev: Her har du bilde av diffuseren montert på min bil. Sitter som støpt. Det såg meget bra ut. Sort blank denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Februar 28, 2020 Share Skrevet Februar 28, 2020 Fornøyd med ny eksos da? Angående fjærene kan det hende de setter seg litt (og blir litt lavere) etterhvert. Pass på at du har alt av papirer i orden når du skal godkjenne Det var med nød og neppe jeg fikk godkjent da fjærene egentlig ikke er godkjent spesifikt til hybridutgaven. MarkusRykkje reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 28, 2020 Share Skrevet Februar 28, 2020 1 hour ago, Chris A said: Det såg meget bra ut. Sort blank denne? Det stemmer. Jeg føler at sort blank passer bedre til bilen enn den merkelige gråfargen på standarddiffuseren som egentlig ikke matcher noe som helst på bilen. Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 28, 2020 Share Skrevet Februar 28, 2020 1 hour ago, macrorain said: Fornøyd med ny eksos da? Er veldig uvant med det nye lydnivået, da alt nesten var lydløst før. Føles nesten ut som om jeg sitter i en amcar nå. 😅 macrorain og Chris A reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Februar 28, 2020 Share Skrevet Februar 28, 2020 1 time siden, BrokeBoi skrev: Er veldig uvant med det nye lydnivået, da alt nesten var lydløst før. Føles nesten ut som om jeg sitter i en amcar nå. 😅 Hva er det som er gjort med anlegget da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 28, 2020 Share Skrevet Februar 28, 2020 1 hour ago, macrorain said: Hva er det som er gjort med anlegget da? Har fjerna den bakre lyddemperen og satt inn Y-Pipe fra resonatoren. Jeg skal ihvertfall ikke fjerne noe mer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå