Robert M-Power Gyberg Skrevet Januar 16, 2020 Share Skrevet Januar 16, 2020 E60 520d m47tu2 manuell Hei noen som har peiling på hvorfor den oppfører seg sånn her? Turbotrykk hopper veldig under full last. På video så kjører jeg i 4. Gir igjennom hele registeret. Problemet skjer på ca 2000-2500rpm. Det som er nytt: Turbo Map føler «Gasspjeld» Custom eksos, cat og dpf delete Egr blendet Swirflaps blendet Steg 2 chip, var sånn før Chip også.. IMG_0274.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 16, 2020 Share Skrevet Januar 16, 2020 Er det turbotrykket som hopper eller er det mangel på luft eller diesel som er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 16, 2020 Share Skrevet Januar 16, 2020 Tja. Hvor kommer denne "nye" turboen fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert M-Power Gyberg Skrevet Januar 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2020 (endret) Turboen kommer fra nordic deler skal være benket, kom med ny aktuator som skulle være ferdig stilt inn Endret Januar 16, 2020 av Robert M-Power Gyberg TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianE90 Skrevet April 2, 2020 Share Skrevet April 2, 2020 Har noe lignende med min, da den av og til drar på som bare det, og andre ganger er daff som bare det... Ingen feilkoder, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 2, 2020 Share Skrevet April 2, 2020 48 minutter siden, NorwegianE90 skrev: Har noe lignende med min, da den av og til drar på som bare det, og andre ganger er daff som bare det... Ingen feilkoder, Da kan det være defekt luftmassemåler. Den kan kommer og gå litt ofte uten å gi feilkoder. NorwegianE90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianE90 Skrevet April 2, 2020 Share Skrevet April 2, 2020 3 minutter siden, Evopower skrev: Da kan det være defekt luftmassemåler. Den kan kommer og gå litt ofte uten å gi feilkoder. Kan være du er inne på noe der. Prøvde å koble den vekk da jeg har lest meg frem til att den skal da gå inn i ett annet map som skal styre motoren uten MAF, virket mer villig til å gå opp i turtall raskt (stillestående i neutral), Da jeg koblet den til igjen og tok en tur var det En del mer "futt" i bilen. Vil ikke enda peke fingeren på den og si det er den men det er jo en start. da det virker som den leser alt rett ut i fra målinger med Inpa og Ista. Motoren har rullet 277K og i mitt eie (snart 7 år) er den ikke byttet og kan tyde på det er orginale delen fra når den rullet ut fra fabrikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 2, 2020 Share Skrevet April 2, 2020 kom symptomene før eller etter turbobytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå