Rizna Skrevet Januar 23, 2020 Share Skrevet Januar 23, 2020 Hei, har en stund hatt endel eksos som kommer inn i coupeen, vet at fleksirør lekker. Lurte på om noen her inne har byttet dette selv? Om det er enklere og bare kjøpe denne fra GS: https://www.gsbildeler.no/vare/ror_med_fleksidel_repsett_original___3106681?oq=fleksi Eller finne noe billig på nett som bare er selve fleksidelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 23, 2020 Share Skrevet Januar 23, 2020 Du må jo kappe av den gamle og sveise på den nye. Om du ikke er komfortabel med det, kan du jo kjøpe komplett downpipe av oss, uten kat, for kun litt mer enn det repsettet koster. Rustfritt stål, bolt on. Rizna og sondre reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 23, 2020 Share Skrevet Januar 23, 2020 (endret) Husk å sjekke om motorfester er dårlige også, om de er dårlige så rister motor mer og ødelegger flexirør. Endret Januar 23, 2020 av Otis Skrivefeil Rizna og TRF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 23, 2020 Share Skrevet Januar 23, 2020 Enkelt å bytte selv men noe knotete å nå den ene bolten på turboen hvis du ikke har løftebukk og må ligge på gulvet og skru. Ville Kjøpt DP hos feks TRF i stedet for å "mekke til en halvbra fiks" på det du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 (endret) På 23.1.2020 den 4.42, Rizna skrev: Hei, har en stund hatt endel eksos som kommer inn i coupeen, vet at fleksirør lekker. Lurte på om noen her inne har byttet dette selv? Om det er enklere og bare kjøpe denne fra GS: https://www.gsbildeler.no/vare/ror_med_fleksidel_repsett_original___3106681?oq=fleksi Eller finne noe billig på nett som bare er selve fleksidelen? Problemet med Flex-rørert er at denne er en del av katalysatoren. De som er sveise-kyndige kan sikkert sveise på ny flex. Har sett dette på eBay som selges i løsvekt. Jeg kjøpte hele greiene brukt med katalysator som kom var nesten ubrukt for en billig penge. Ikke noe vanskelig å bytte. Eneste som kan by på problemer er boltene på eksosanlegget som over tid blir veldig lett å knekke. En bolt på katta er fast i selve katta og knekker denne, så får du et problem hvis du ikke har mulighet for sveising. Er selvfølgelig en stor fordel med løftebukk. Endret Januar 25, 2020 av Mons1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå