Gå til innhold

Erfaringer med Kjørbekk Auto, Skien


stiva
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Jeg var med en kompis dit å skulle se på en f10 M5 som han hadde lagd avtale om ca en uke i forveien. Når vi kom dit sto bilen ute og så ut som den var kjørt en uke i styrtregn... hadde det vært meg som skulle hatt bil hadde jeg snudd allerede der. At di ikke gidder vaske bilen engang sier sitt! Vi tok en prøvetur, luktet ordentlig svidd olje hver gang farten ble lav, feks innmot kryss osv. «Typisk lekkasje fra feks toppdekseler lukt»... ja forresten, han spurte omtrent før han sa hei om vi skulle prøvekjøre. Å vi selv måtte spørre om han skulle ha kopi av førerkort. Denne bilen ble selvfølgelig ikke aktuell! Han hadde også en annen som han da drev å bytta hjul på siden di som sto på var sprukket osv. Så han satt på noen andre hjul som slettes ikke passa den bilen. Ny prøvetur... ble heller ikke den! En ukes tid etterpå var denne bilen på forsiden av en avis nedi der hvor den var bretta inn i et tre eller lyktestolpe. Husker ikke i farta. Så... veldig dårlig erfaring herfra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

On 4/5/2020 at 9:52 AM, stiva said:

Noen som har erfaring med bilkjøp hos Kjørbekk Auto i Skien? 

Vurderer en bil hos de men finner lite om de på nett!

7 hours ago, Ivrig86 said:

Jeg var med en kompis dit å skulle se på en f10 M5 som han hadde lagd avtale om ca en uke i forveien. Når vi kom dit sto bilen ute og så ut som den var kjørt en uke i styrtregn... hadde det vært meg som skulle hatt bil hadde jeg snudd allerede der. At di ikke gidder vaske bilen engang sier sitt! Vi tok en prøvetur, luktet ordentlig svidd olje hver gang farten ble lav, feks innmot kryss osv. «Typisk lekkasje fra feks toppdekseler lukt»... ja forresten, han spurte omtrent før han sa hei om vi skulle prøvekjøre. Å vi selv måtte spørre om han skulle ha kopi av førerkort. Denne bilen ble selvfølgelig ikke aktuell! Han hadde også en annen som han da drev å bytta hjul på siden di som sto på var sprukket osv. Så han satt på noen andre hjul som slettes ikke passa den bilen. Ny prøvetur... ble heller ikke den! En ukes tid etterpå var denne bilen på forsiden av en avis nedi der hvor den var bretta inn i et tre eller lyktestolpe. Husker ikke i farta. Så... veldig dårlig erfaring herfra 

De har blandet google vurderinger...
Synes synd på folk som kjøper demo og brukte biler i dag. Man spiller rett og slett russian roulette hvor kjøperen sitter på begge sider.

Pettersen autoimport er et firma jeg kan anbefale hvis du skal gjøre en stor handel. De er seriøse og bila dems er på stell.
Hadde mest kontakt med ron og morten. De var alltid trivelige og fokusert på å få ting i orden for kunden. 

Link til facebook vurderinger: https://www.facebook.com/pettersenautoimport/reviews/?ref=page_internal
 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
3 minutter siden, Veronika Wilhelmsen skrev:

Kjøpte bil hos de I dag. Fantastisk service og pålitelige. Bilen levde virkelig opp til forventningene. Handler med glede brukt bil av de igjen.🤩

Her ble varsel lampene mine tent. Ett innlegg og ble medlem i dag...

Ekstremt påfallende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...