Gå til innhold

Turbo-HF's Aspensilber Metallic 520iT 1998


 Share

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Du har samme problem som meg, trinn 2 på vifta er defekt. Du kan kun bruke A/C når du kjører. På tomgang blir trykket 30 bar og om vifta ikke funker går gassen ut av sikkerhetsventilen. 

Fikk heteslag, alt annet virker jo og har ikke vært sånn før.. Burde ikke ha startet bilen i solsteken med klima på, med styrke 3 på vifte. Ergerlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Turbo-HF skrev:

Fikk heteslag, alt annet virker jo og har ikke vært sånn før.. Burde ikke ha startet bilen i solsteken med klima på, med styrke 3 på vifte. Ergerlig..

Jeg gjorde akkurat samme som det, satte bilen på for å kjøle seg ned, etter et minutt, psshhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går stadig fremover, men dagene går så fort at jeg rekker bare å skru og ta bilder, men bakfanger er byttet, og fjernet litt rust, oppdaget hull i reservehjulsbrønnen som skal tettes, og så fylle med flytende metall, og reservehjulet er som fabrikknytt og man ser tydelig i navet på felgen at det ikke har vært prøvemontert, engang! :D8-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større oppdatering, også forhåpentligvis med inkluderte biler, kommer senere idag, eller imorgen! 8-);) Skiltlys og baklampe er også fikset, ingen <<pling>>-feilkoder eller informasjon, ny pære til høyre skiltlys i gripelisten på bakluken, og lyspære og pæreholder er skiftet ut i høyre indre baklampe! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lite som skjer her, egentlig, bare feilvarsel for spylervæske, så sensoren feiler. Blir bare småpusling, heretter er det mindre å koste på fremover, har fjernet litt rust, ryddet og lakkert litt. :)

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...