Gå til innhold

Min 2016 F30 330e


Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Thomas_325i skrev:

Da er m-performance diffusor bestilt. Bestilte fra KOED da GS ikke har fått inn på lager og ikke vet når de får inn.

Jeg fikk min i posten forrige fredag, skuffelsen var stor da jeg fant ut jeg hadde bestilt for dobble stusser på hver side.. jeg hadde den du bestilte nå før jeg fikk ny eksos, du vil nok bli veldig fornøyd! Ellers liker jeg godt hva du har gjort så langt med bilen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Solberg93 skrev:

Ja mener det er mulig, men tror kanskje du må spørre admin om hvordan :)

Vurdert noe tuning i fremtiden? Hører det er mye å hente der.

Får høre med admin. Vurderer bootmod3, men er litt usikker på om jeg skal gjøre det innenfor garantitiden, får se. Spørs om fristelsen blir for stor! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Thomas_325i skrev:

Det er nedtur.... Var det lang leveringstid på diffusoren? Regner med jeg blir fornøyd 👍🏻 Takk for det, begynner å bli bra nå! 

En liten uke, bestilte fra GS som nå er utsolgt for den jeg skal ha så jeg er inne på koed etter inspirasjon fra deg her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snagg30 skrev:

En liten uke, bestilte fra GS som nå er utsolgt for den jeg skal ha så jeg er inne på koed etter inspirasjon fra deg her

Ok, KOED har hatt kjapp levering før, men det er lenge siden jeg har bestilt noe derifra nå. Hehe, da spørs det nok om det blir en bestilling på deg også 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Thomas_325i skrev:

Ok, KOED har hatt kjapp levering før, men det er lenge siden jeg har bestilt noe derifra nå. Hehe, da spørs det nok om det blir en bestilling på deg også 👍🏻

Da var det bestilt fra KOED😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fant jeg et bilde av Cosworth´n jeg hadde i perioden 2013-2017. Håper det går greit med en Ford innpå her også. Grønndyse oppsett gikk godt, rundt 320hk og 1250 kilo. Brukte mye tid på restaurering/hellakkering. Overhalte motor selv, satte kun bort borring og planing av topp. Var skjørtebank i den da jeg kjøpte den, så ble borret opp til første overdim.

IMG_1424.jpg

Endret av Thomas_325i
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel kjørt 30kkm eller noe med det filteret nå, ingen problemer. Renser det ofte, ca hver 10,000. Det er jo sånn sett fordelen med bootmod3 eller andre ting som gir deg loggmuligheter, så du ser om det skulle være noe indikasjon på feil med MAF sensor eller lignende. 

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, macrorain skrev:

Jeg har vel kjørt 30kkm eller noe med det filteret nå, ingen problemer. Renser det ofte, ca hver 10,000. Det er jo sånn sett fordelen med bootmod3 eller andre ting som gir deg loggmuligheter, så du ser om det skulle være noe indikasjon på feil med MAF sensor eller lignende. 

Høres bra ut. Er kanskje ikke så følsomme som de var tidligere. 
Har BMW forhandleren din nevnt noe om bootmod3 på din bil? De ser vel at du har vært inne på hjernen ved service el.lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som diffuseren kommer i morgen 🤩

Ellers så har jeg fått oppdatert kart og bluetooth i dag. Lest litt om NBT i dag, ser at min ble produsert 2 måneder før NBT Evo kom, litt nedtur. Finnes muligheter til å få apple play, men det blir ikke prioritert med det første.

A2C15BBF-4407-44A7-885F-43DA481D84DB.jpeg

832695DB-55F3-4CB5-A238-8492E4DEA47B.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...