Gå til innhold

Min 2016 F30 330e


Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Thomas_325i skrev:

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ha m-performance spoiler eller ikke. Den blir lakkert i bilens farge isåfall. Hva mener folket? 

Jeg har den store, jeg synst den er pen på ekte men noe litt rar på bilder. Men jeg vurderer å gå til en som er mindre! Du får jo en bil som skiller seg litt mer ut en andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2020 den 17.44, Thomas_325i skrev:

Høres bra ut. Er kanskje ikke så følsomme som de var tidligere. 
Har BMW forhandleren din nevnt noe om bootmod3 på din bil? De ser vel at du har vært inne på hjernen ved service el.lignende?

Tror ikke nødvendigvis de ser hvis de ikke leter. Forøvrig er alle glade helt til du kommer og sier at motoren eller turboen din er død og du vil ha det på garanti. Da kan det hende de sjekker, og da kan det hende du må betale det selv. Men det påvirker ikke garantien på bilen forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 12.6.2020 den 18.23, Thomas_325i skrev:

Ikke sant. Takk for svar. Setter du den tilbake til original når du har bilen på service? 

Nope. :)

EDIT: Ikke når jeg leverer den hos "kjente". Hvis jeg ikke vet hvilken tekniker det er eller på verksted jeg ikke er kjent med så setter jeg den tilbake til original, men ikke pga garanti men fordi jeg ikke vil risikere at noen grisekjører med den i trimmet tilstand.

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Thomas_325i skrev:

Ferdig Ditec-behandlet. Nå er det snart ferie, blir en tur fra Trondheim-Drammen. Spent på forbruket. Skal kjøre sammen med noen som har vogn og bobil, så da går det vel an å kjøre økonomisk. 

E0D2621E-040C-4421-9D4B-564990DFC5CD.jpeg

Er du fornøyd med jobben? Jeg skal hente min imorgen og er litt spent! Han jeg helst ville bruke var full booket i lang tid så da ble det andre valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/12/2020 at 6:26 PM, Thomas_325i said:

Da har jeg fått byttet diffusor etter mye varming og bannskap. Potta fikk seg også en shine i samme slengen 👍🏻
Må si det gjorde seg med diffusoren. Nå er bilen sånn som jeg vil ha den foreløpig. Go helg! 

CBEF4A0C-42C4-48C1-88FE-43027135C55F.jpeg

Ble bra! Var det original eller uoriginal? Med dårlig passform eller? Løftet hekken noen hakk den der. Ikke for å være pirkete, men står ikke skiltet noe høyt? 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Uoriginal diffusor fra Koed. Passformen var grei, men den har nok ligget feil oppbevart, så måtte varmes endel for å smette på plass. Ble noen hakk bedre nå ja. Jo, skiltet er flyttet litt lengre ned nå 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...