Gå til innhold

Min 2016 F30 330e


Anbefalte innlegg

Jeg kjørte Ålesund - Oslo i mai, den var i «sport» hele veien og hadde da et forbruk på 5,3 selv. Så at hybrid bruker enormt mye drivstoff har jeg enda til gode og oppleve.

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har bilen fått sin første service i mitt eie. Har merket lang vandring og vibrasjon i bremsene. Det var rust på alle bremseskivene. Denne kostnaden tok forhandler seg av. Så nå er det bare noe småtteri som gjenstår å få fikset. Har en irriterende lyd i dashbordet, og noen knirkelyder av og til i forstilling høyre side. Tank-utluftningsventil blir også byttet, sammen med et kamera på frontfanger. Bilen har fungert utmerket i ferien, ble en del mil, Trondheim-Drammen-Kongsberg, og hjem igjen. Forbruket synes jeg er helt innafor, ligger på 0,53-0,64 på langkjøring. 
Nå skal den få seg en skikkelig vask i løpet av uken. 

D1458954-1BA7-4EE4-9C7D-B294E218C0D0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bil har gått 65000km snart. Bremsene ble byttet på grunn av rust på innsiden av alle skivene. Slitasjen trur jeg ikke var så ille. Så 100.000km trur jeg er innafor.

Angående tankutluftning så har jeg slitt med at den ikke vil åpne bestandig, men etter sist kalibrering har det fungert hele tiden. Men de bestilte opp en ventil, så da kan de like gjerne bytte den. De sa de aldri hadde byttet den her i Trondheim før. Men vet om flere som plages litt med åpning av tanklokk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
27 minutter siden, Thomas_325i skrev:

Har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Er det mulig å stille inn sånn at anlegget slår seg av når man åpner døra? Leita i innstillingene, men finner ikke noe der. 

7EC57D2E-D410-4D0D-B33E-A392EACD72A7.jpeg

Tror det kan kodes! Håper det for det er enormt irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...