papertiger Skrevet Juli 1, 2020 Share Skrevet Juli 1, 2020 Med null i strømforbruk ser det ut som, altså all kjøring på bensin, så kan ikke det sies å være dårlig nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 1, 2020 Share Skrevet Juli 1, 2020 (endret) Jeg kjørte Ålesund - Oslo i mai, den var i «sport» hele veien og hadde da et forbruk på 5,3 selv. Så at hybrid bruker enormt mye drivstoff har jeg enda til gode og oppleve. Endret Juli 1, 2020 av Snagg30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juli 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2020 Ja, synes forbruket er innafor 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juli 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2020 Fin utsikt fra campingen 😎 HenrikSolberg, papertiger og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juli 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2020 Da har bilen fått sin første service i mitt eie. Har merket lang vandring og vibrasjon i bremsene. Det var rust på alle bremseskivene. Denne kostnaden tok forhandler seg av. Så nå er det bare noe småtteri som gjenstår å få fikset. Har en irriterende lyd i dashbordet, og noen knirkelyder av og til i forstilling høyre side. Tank-utluftningsventil blir også byttet, sammen med et kamera på frontfanger. Bilen har fungert utmerket i ferien, ble en del mil, Trondheim-Drammen-Kongsberg, og hjem igjen. Forbruket synes jeg er helt innafor, ligger på 0,53-0,64 på langkjøring. Nå skal den få seg en skikkelig vask i løpet av uken. papertiger og macrorain reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juli 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2020 Kjekt med nye klosser og skiver 😁 Kostnaden til forhandler ble 23.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juli 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2020 Fant også ut hvor den irriterende knirke-lyden kom fra. Øverste deksel på rattstamme. Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 16, 2020 Share Skrevet Juli 16, 2020 Hvor langt har den gått? Min har gått ca 40 og bilen anslår at klosser må byttes ved 100.. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 16, 2020 Share Skrevet Juli 16, 2020 Ser også du skriver at tankutluftningsventil blir byttet. Er den gåen hos meg og tro, ikke alltid den klarer å låse opp tanklokket når jeg trykker på den knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juli 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2020 Hei, bil har gått 65000km snart. Bremsene ble byttet på grunn av rust på innsiden av alle skivene. Slitasjen trur jeg ikke var så ille. Så 100.000km trur jeg er innafor. Angående tankutluftning så har jeg slitt med at den ikke vil åpne bestandig, men etter sist kalibrering har det fungert hele tiden. Men de bestilte opp en ventil, så da kan de like gjerne bytte den. De sa de aldri hadde byttet den her i Trondheim før. Men vet om flere som plages litt med åpning av tanklokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet August 3, 2020 Forfatter Share Skrevet August 3, 2020 På tur tel Ålesund for å hente en sykkel til en kompis. Vurderer å sette på svarte N-merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet August 4, 2020 Forfatter Share Skrevet August 4, 2020 Har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Er det mulig å stille inn sånn at anlegget slår seg av når man åpner døra? Leita i innstillingene, men finner ikke noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 4, 2020 Share Skrevet August 4, 2020 27 minutter siden, Thomas_325i skrev: Har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Er det mulig å stille inn sånn at anlegget slår seg av når man åpner døra? Leita i innstillingene, men finner ikke noe der. Tror det kan kodes! Håper det for det er enormt irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 4, 2020 Share Skrevet August 4, 2020 Kodes enkelt med Bimmercode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet August 4, 2020 Forfatter Share Skrevet August 4, 2020 Ok, takk for svar 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå