X5Norseman Posted May 20, 2020 Share Posted May 20, 2020 Hei godtfolk! Fikk opp varsel om at batteriwt begynte å bli slapt i dag, ringte mitt lokale BMW merkeverksted, de skulle ha 6K for bytte og programmering (4K for org.batteri) Synes det var stiv pris for org del, de har jo langt rimeligere batteri på f eks Schmiedmann (uorg). Er det like greit å bestille derfra for så å bare få programmert det på verkstedet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hpi Posted May 20, 2020 Share Posted May 20, 2020 Hvis du kjøper Carly så kan du registrere batteriet selv. Veldig enkelt. Jeg kjøpte Sønnak AGM SK1050 til min bil og registrerte det selv med Carly. BMW original batteri er Varta Silver dynamic tror jeg. X5Norseman and E.C. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
X5Norseman Posted May 21, 2020 Author Share Posted May 21, 2020 13 timer siden, Hpi skrev: Hvis du kjøper Carly så kan du registrere batteriet selv. Veldig enkelt. Jeg kjøpte Sønnak AGM SK1050 til min bil og registrerte det selv med Carly. BMW original batteri er Varta Silver dynamic tror jeg. Takk for tips, Hpi! Det skal jeg sjekke ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basse Lusk Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 AGM-batteriene fra Biltema er også greie. Og Thansen har kampanje på sine nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 Tror kanskje man ikke trenger å programmere om man setter inn et batteri med samme str og Ah? Men 6K høres «nok» ut ja, ville sett på alternativer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hpi Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 Det heter vel at bilen skal ha beskjed når batteriet er nytt selv om det har samme spec som det gamle. Lading blir justert etter alder på batteriet. Hvor viktig det er i praksis vet jeg ikke. Otis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 Må bare registreres hvis det er samme spesifikasjoner. Koding og registrering er for øvrig ikke det samme. Otis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grobian Posted May 22, 2020 Share Posted May 22, 2020 (edited) Kan det registreres med Bimmercode også? Edited May 22, 2020 by Grobian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts