Gabz Skrevet Mai 23, 2020 Share Skrevet Mai 23, 2020 Har et soltak på min 07 E92 som driver å tuller en del. Har skjedd flere ganger at jeg går ned til bilen som har stått parkert over natta også ser jeg at soltaket har vippet seg opp. Lurer på om dette har noe med låsingen å gjøre, for når jeg har bilen i selvvasken og dynker den i skum så skjer det også ofte at luka vippser seg opp - sikkert når jeg skummer over keyless-greia i dørhåndtaket? Og nå når jeg stiller den tilbake så stopper den litt for lavt i taket, som bildene under viser. Hva foråsaker dette - og vil det holde med noe resetting av takluken? Eller er det noe annet som kan drive å tulle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2020 Share Skrevet Mai 24, 2020 Jeg tror du bør lese i manualen og se om det er noe smøring eller justering som må til. Newtis.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 24, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2020 Prøve å titte litt der men fant ingenting som gjorde meg mye klokere, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 24, 2020 Share Skrevet Mai 24, 2020 Min bil driver å låser seg opp og igjen når jeg skummer bilen, og har nøkkelen i lomma. Så det første du bør gjøre er å legge nøkkelen litt på avstand når du vasker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 25, 2020 Share Skrevet Mai 25, 2020 Går også bra om man legger nøkkelen i bilen når man spyler/skummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 25, 2020 Share Skrevet Mai 25, 2020 (endret) Prøv reset først: - slå på tenningen(ikke start bilen) - trykk knappen i taket inn i ca. 15 sek(knappen som åpner/lukker vippen). Endret Mai 25, 2020 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2020 Kjørte hard reset, har ikke hatt noe problemer tilbake så langt Takk for innspill! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå