Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Zappod skrev:

Gi gjerne en oppdatering på hvor lang tid det tar fra ankomst til utlevering ;)

 

Min ankom fredag 9 des. Har avtalt utlevering 20 des. Kunne sikkert fått den litt før, men så vidt jeg har skjønt er det noe lakkerte skjermer som må ettermonteres og bytte dekk på 19" hjul som bilen leveres med. Tror de har litt å gjøre på verkstedet om dagen, så det er helt greit. Viktigste for meg var naturligvis å få den registrert før nyttår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Ranger1000 said:

Min ankom fredag 9 des. Har avtalt utlevering 20 des. Kunne sikkert fått den litt før, men så vidt jeg har skjønt er det noe lakkerte skjermer som må ettermonteres og bytte dekk på 19" hjul som bilen leveres med. Tror de har litt å gjøre på verkstedet om dagen, så det er helt greit. Viktigste for meg var naturligvis å få den registrert før nyttår

Det er forsåvidt det viktigste for meg og.. Men jeg er også fryktelig utålmodig av meg, så jeg vil helst ha den i dag.. selv om den ikke kommer til drammen før torsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2022 den 12.36, nokiaas skrev:

Ja, skal oppdatere. Min selger mente at bilen kom til Arendal i dag eller i morgen.

Bilen kom ikke til Arendal i dag. Men fikk bekreftet at den er fortollet inn og sjekket for skader. Så da er den nok snart på vei og kan sånn sett registreres når som helst :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nokiaas skrev:

Bilen kom ikke til Arendal i dag. Men fikk bekreftet at den er fortollet inn og sjekket for skader. Så da er den nok snart på vei og kan sånn sett registreres når som helst :) 

Det skjer saker 🙂 fikk mail om at bilen er lagt til i Connecteddrive og nå kom den inn i Appen med Alt OK

image.thumb.jpeg.7577fbb12d5a718590a89e5e524265f0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mspec skrev:

kommer det historikk i app på tidligere koder/statuser eller er det kun nåværende kode som vises?

Hvis det er produksjonskoder du tenker på så er ikke de i appen. Det er det bare selger som kan informere om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/12/2022 at 7:13 PM, Rikkolini said:

Begynner å bli grei logistikk nå som 25% har fått leveringsstopp 😜 
Min står tilsynelatende i bremer enda, estimert Drammen til uka. Ingen leveringsstopp 🤙🏻

Står antagelig ikke så langt fra min da :) 
Min ankom Bremerhaven den 1. Desember, men senest torsdag visste ikke selger om den hadde utleveringsstopp. Den er produsert 28. Nov, vet du hvilken dato din ble produsert?

Kan jo uansett håpe de kommer med på AUTO ENERGY som skal gå fra Bremerhaven nå i kveld.

Shiptraffic - AUTO ENERGY

Endret av 04530dat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, 04530dat skrev:

Står antagelig ikke så langt fra min da :) 
Min ankom Bremerhaven den 1. Desember, men senest torsdag visste ikke selger om den hadde utleveringsstopp. Den er produsert 28. Nov, vet du hvilken dato din ble produsert?

Kan jo uansett håpe de kommer med på AUTO ENERGY som skal gå fra Bremerhaven nå i kveld.

Shiptraffic - AUTO ENERGY

Går vel mest sannsynlig samtidig, hadde også produksjon 28. november. Ble estimert Drammen uke 51. 
 

Tror de med stopp er produsert noe før, så vil tippe din også er good. En kollega med produksjon uke 46 er også utenfor stoppordre, så er nok en liten periode i forkant av 46 det ble noe feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Rikkolini said:

Går vel mest sannsynlig samtidig, hadde også produksjon 28. november. Ble estimert Drammen uke 51. 
 

Tror de med stopp er produsert noe før, så vil tippe din også er good. En kollega med produksjon uke 46 er også utenfor stoppordre, så er nok en liten periode i forkant av 46 det ble noe feil. 

Ok, ja får i alle fall satse på at den er i Drammen Uke 51. Makan, venter i 15 mnd. og så er det antagelig mindre enn én uke til avgifter  innføres når den (forhåpentligvis) blir registrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, 04530dat skrev:

Ok, ja får i alle fall satse på at den er i Drammen Uke 51. Makan, venter i 15 mnd. og så er det antagelig mindre enn én uke til avgifter  innføres når den (forhåpentligvis) blir registrert..

Går bra med båter og virker som bmw har grei kontroll på logistikken, så regner med det ordner seg. Det er marginer, ja! Heftig med ~10% prisøkning kun i avgifter, timingen er diskutabel 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...