Gå til innhold

Hva tørker dere av touchskjermen med?


Ove67
 Share

Anbefalte innlegg

Bruker microfiber og all purpose cleaner på spray. Jeg vil presisere at det er forskjell på touch skjermene i G modellene og de non touch skjermene i F modellene. I slike biler, som f eks F10 eller F01 så skal man være litt forsiktig med hva skjermen vaskes med. Disse skjermene tåler lite og blir fryktelig stygge etterhvert, for å unngå dette så brukte jeg det samme som man bruker til laptop. I min G30 med touch så er skjermen mer som en iPad skjerm, skal litt til før det blir riper her så her går jeg over med micofiber. Men jeg må si det er sjelden jeg gjør det. Det er forskjell på folks fingre, noen har klamme fingre som lett setter merker, andre bruker kremer som setter merker. Jeg har tydeligvis fingre som setter lite merker, sjelden jeg trenge å tørke av skjermen i bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brillerens tar alt og legger ikke igjen noe, det bruker jeg på mobilen. I bilen bruker jeg bare en mikrofiberklut beregnet for glass, uten noe som helst, heller ikke vann, veldig imponert over hvor effektiv den er, fingermerker forsvinner etter bare et par lette strøk over skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Brukte en tørr microfiberklut på inforskjermen - det tok fingermerkene det :-)

Men så er det området med speedometer etc (jeg har "TV-skjerm her"). Der har jeg fått noen flekker, men det tok ikke microfiberkluten. Regner med det er brillerens som gjelder her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...