Kvasi Skrevet Juni 5 Forfatter Skrevet Juni 5 (endret) Kom omsider på å kjøpe nye hjulbolter og fikk satt på spacerne jeg har hatt liggende en liten stund. 10mm fremme og 15mm bak ble i grunn helt greit, og som bonus ble jeg kvitt sporing som har vært sånn medium plagsom. N Neitakk til blanke bolter inni der, Biltema har finfine plastkopper til boltene. Endret Juni 5 av Kvasi E.C., Lars89, mr.pingu og 1 annen reagerte på dette 4
Kvasi Skrevet Fredag kl. 09:32 Forfatter Skrevet Fredag kl. 09:32 Facelift speil, som jo er mye finere enn de originale. Satser på at de er pnp men regner med å måtte koble ut blink på forskjerm og hente strøm herfra til blink i speilene. Spent på hvor dårlig resultat jeg klarer å få til med lakkering av disse. sveigis, ///M-ini95, laffe og 1 annen reagerte på dette 4
mr.pingu Skrevet Fredag kl. 10:06 Skrevet Fredag kl. 10:06 33 minutes ago, Kvasi said: Facelift speil, som jo er mye finere enn de originale. Satser på at de er pnp men regner med å måtte koble ut blink på forskjerm og hente strøm herfra til blink i speilene. Spent på hvor dårlig resultat jeg klarer å få til med lakkering av disse. Det blir fint oppgradering ☺️
sveigis Skrevet Fredag kl. 10:35 Skrevet Fredag kl. 10:35 Fin oppgradering og speilene blir nok flotte med lakk😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå