Rune-K Skrevet Mandag kl. 14:29 Forfatter Skrevet Mandag kl. 14:29 (endret) 4 timer siden, Mortenej skrev: Huff da Rune, ja farlig å arbeid det der med hage Ønsker deg godbedring. 1 time siden, sveigis skrev: God bedring Rune 😊 Takk, det er helt greit at det ikke er den 17. i morgen, da tror jeg dirigenten hadde blitt imponert.😁 Overkroppen fungerer nå, da er det bare og få i gang bena igjen. Har nok strekt noen muskelfester. Jeg var jo heldig tross alt. Ingenting brekt eller forstuet og hodet fungerer fortsatt. Endret Mandag kl. 14:30 av Rune-K sveigis og Fredrik reagerte på dette 1 1
Rune-K Skrevet Onsdag kl. 22:23 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 22:23 Da fungere både kropp og bil igjen, dette har tatt litt lenger tid enn planlagt men kroppen er vanskelig å styre. Uansett så ble sluttresultatet i kofferten seende slik ut. Og når dekselet kom på plass så er det ingenting som synes. Da er det bare og plugge inn kjøleboksen også kan man dra på tur. Den nye stereoen ble jeg også ferdig med og siden dere har sett bilder av alt allerede så får dere nøye med et bilde av Blaupunkthøytaleren som har sittet i hattehylla siden jeg var høgger, den forige eieren savner de nok ikke. Tenkte også å vise dere en siste ting som dere som har 80 tall biler kan tenke på. Dere har sikker lurt på hva denne litt rare mutteren som sitter på dørhengslene er for noe. Dette er en smørenippel og hvis dørhengslene deres går tregt så er det lurt og ha inn litt fett her. Dere må antagelig stake opp hullet litt først. Men siden det er en smørenippel så kan man jo lure på hvor man finner en fettpresse som passer. Da hjelper det og ha vokst opp på en gård hvor alt var kjekt å ha. Denne brukte faren min for og smøre framtrinsen på den gamle motorsagen han hadde. Jeg aner ikke hvor man kan finne en slik en nå men det er sånn den ser ut. Bare å lete. Da håper man det blir noen treff framover. Paulus, skoglund og sveigis reagerte på dette 3
sveigis Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Dette ble bra Rune uten tvil .😊 En 12v løsning bak både på e34 og e28 tenker jeg at jeg og må få orden på . Stilig med den smørenippelen til døren men dette må kun være på 7 serie ,ikke sett sånn på den min . Rune-K reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 7 timer siden, Rune-K skrev: Da fungere både kropp og bil igjen, dette har tatt litt lenger tid enn planlagt men kroppen er vanskelig å styre. Uansett så ble sluttresultatet i kofferten seende slik ut. Og når dekselet kom på plass så er det ingenting som synes. Da er det bare og plugge inn kjøleboksen også kan man dra på tur. Den nye stereoen ble jeg også ferdig med og siden dere har sett bilder av alt allerede så får dere nøye med et bilde av Blaupunkthøytaleren som har sittet i hattehylla siden jeg var høgger, den forige eieren savner de nok ikke. Tenkte også å vise dere en siste ting som dere som har 80 tall biler kan tenke på. Dere har sikker lurt på hva denne litt rare mutteren som sitter på dørhengslene er for noe. Dette er en smørenippel og hvis dørhengslene deres går tregt så er det lurt og ha inn litt fett her. Dere må antagelig stake opp hullet litt først. Men siden det er en smørenippel så kan man jo lure på hvor man finner en fettpresse som passer. Da hjelper det og ha vokst opp på en gård hvor alt var kjekt å ha. Denne brukte faren min for og smøre framtrinsen på den gamle motorsagen han hadde. Jeg aner ikke hvor man kan finne en slik en nå men det er sånn den ser ut. Bare å lete. Da håper man det blir noen treff framover. Vi har ett par slike på jobb, jeg bruker de i langhullsboremaskinen jeg står i som forøvrig kan borre hull med en lengde på ca 18m og 160mm i diameter på det meste 😁 Hvor man kjøper de er jeg også usikker på, men da kan jeg iallefall kjøpe meg en gammel syver jeg også men anyway det ble jo bra det der ja Rune-K reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden 1 time siden, sveigis skrev: Stilig med den smørenippelen til døren men dette må kun være på 7 serie ,ikke sett sånn på den min . Hm, nå ble jeg litt usikker her, mulig det er på de eldre modellene jeg har sett denne nippelen, type E12 og e21. Nå ble jeg i tvil, det ville jo vært veldig rart hvis det kun er E23 som har dette men som sagt før, de prøvde ut en del løsninger på syvern først og ikke alt ble tatt videre. sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå