bmw_x1_f48 Skrevet Mars 27, 2021 Share Skrevet Mars 27, 2021 Har en sort X1 fra 2017 med M-Sport pakke. Etter 42" tusen km så ser jeg at skjørtene på sidene er svært matt. Det er såpass ille at dette ikke lar seg fikse med voks. Kjent problem med disse bilene? Jeg er i tvil om det rette vil være å lakke på nytt eller vurdere en foliering som er mer holdbar? Synspunkter eller erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Mars 27, 2021 Share Skrevet Mars 27, 2021 Skikkelig vask, claying, polering også vask ordner sikkert dette Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2021 Share Skrevet Mars 27, 2021 Mest sannsynlig så er det matt pga sprut fra hjul. Så i verste fall må det lakkeres. Men jeg blir litt overrasket om det ikke kan poleres fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 27, 2021 Share Skrevet Mars 27, 2021 Som nevnt over, men det mest vesentlige for god hjelp her mangler jo, bilde av "skaden". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_x1_f48 Skrevet Mars 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2021 Slik ser det ut. Teksturen på overflaten er ruglete og matt. Hva er det man bruker om man skulle forsøkt å bone noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 28, 2021 Share Skrevet Mars 28, 2021 https://www.detailersclub.no/forums/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 28, 2021 Share Skrevet Mars 28, 2021 Dessverre et utbredt "problem". Og ikke bare hos BMW. Som alle over sier poler opp. Etter du har fått det fint, kan du unngå at det skjer igjen ved enten å montere skvettlapper eller foliere med blank folie på de utsatte plassene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå