leovinar Skrevet April 5, 2021 Share Skrevet April 5, 2021 Hei! Har en bmw 320d e90 2006modell m47 åssen vet jeg om jeg har facelift eller preface? Har hørt at man kan se det på fangeren men når jeg kjøpte bilen så hadde den ny fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 5, 2021 Share Skrevet April 5, 2021 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 5, 2021 Share Skrevet April 5, 2021 ^Det han over linker til Du har forresten pre-face. Faceliften (LCI) kom i september 2008 som 2009-modell på E90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 6, 2021 Share Skrevet April 6, 2021 (endret) Kan nevnes at det finnes de som bygger om fra pre-face til LCI utvendig, men det er ganske uvanlig. Ut fra årsmodell har du en pre-face, men legger du ut et bilde så er det lettere å fastslå om tidligere eier(e) har endret på noe. Endret April 6, 2021 av *MrB* Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 6, 2021 Share Skrevet April 6, 2021 Er ikke så uvanlig nå lengre. Mange som bygger om til LCI utseende. Men og en del som bare gjør det halvveis. Enten kun foran eller kun bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå