Peak Skrevet Mai 13, 2021 Share Skrevet Mai 13, 2021 Kom F11 med noen option om mørkere tonede baklykter originalt? -Jeg ser ingen option på dette i noen utstyrsliste, men har observert at enkelt av disse har noe mørkere lykter enn andre(?) Det samme går sikkert for andre modeller, her er bla. et eksempel på en F20:https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=208826284https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=218479476 Etter mitt syn har bilen i øverste annonse, tydelig rødere baklykter enn bil i annonse to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 13, 2021 Share Skrevet Mai 13, 2021 LCI-lyktene på F1x er mørkere enn pre-LCI, så antakeligvis er det det du har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Mai 15, 2021 Share Skrevet Mai 15, 2021 Det ser ut som frontlyktene å er annerledes på de F20`ne der, den du sier er mer rød på baklysa har også krom i front lysa. Mens den med mørkere rød baklys ikke har noe krom i frontlysa, kan hende det er irrelevant og at den ene har adaptive lys og den andre ikke da. Når jeg søkte på nettet så jeg noe som heter "blackline" for både F20 LCI og F20 non-LCI som bare gjør glasset mørkere rød. Venstre er blackline, høyre er vanlig. Jeg synes det mørkere rød baklyset på dette bilde ligner veldig på den med mørkere glass som du linka til. Vet ikke om det kanskje var en del av Shadowline på noen F-generasjon BMW`r eller om det er aftermarket? Kan ikke se at jeg finner noe om F10/F11 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 17, 2021 Share Skrevet Mai 17, 2021 (endret) BMW har såkalte blackline-option på enkelte baklykter i sitt sortiment, men tilbød aldri dette originalt til F10/11. Her fikk man kun såkalte whiteline baklykter på F10 pre-LCI. Ser det også finnes en noe mørkere versjon av whiteline-baklyktene på F10 LCI, men usikker på om de er originale. Til F11 er det ingen originale alternativer utenom de som er standard. Endret Mai 17, 2021 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2021 At den øverste bilen har en kromlist nederst i frontlyktene er vel etter hva jeg erfarer det som hinter til Adaptive Lykter, om det også har en sammenheng med designet av baklyktene er jeg usikker på. At det var noe som het «Blackline - pakke» på F20 er noe som var nytt for meg, trodde dette var noe folk skrev kun fordi bilen hadde «Shadowline», altså sorte lister rundt vinduene. Ikke disse jeg tenker på @Walkaboutgodt innspill, men grusomme lykter. Kanskje F11 har samme løsning som F20 som nevnt over(?) Adaptive lykter gir også andre baklykter, mørkere enn originalt(?) evt. finnes det kanskje en «Blackline-pakke» her også(?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 17, 2021 Share Skrevet Mai 17, 2021 11 minutter siden, Peak skrev: At den øverste bilen har en kromlist nederst i frontlyktene er vel etter hva jeg erfarer det som hinter til Adaptive Lykter, om det også har en sammenheng med designet av baklyktene er jeg usikker på. At det var noe som het «Blackline - pakke» på F20 er noe som var nytt for meg, trodde dette var noe folk skrev kun fordi bilen hadde «Shadowline», altså sorte lister rundt vinduene. Ikke disse jeg tenker på @Walkaboutgodt innspill, men grusomme lykter. Kanskje F11 har samme løsning som F20 som nevnt over(?) Adaptive lykter gir også andre baklykter, mørkere enn originalt(?) evt. finnes det kanskje en «Blackline-pakke» her også(?). Nei, F11 har ingen andre baklykter enn de som kommer standard, heller ikke i kombinasjon med andre utstyrsvarianter. Det er to typer baklykter til F11, og det er pre-LCI og LCI. That's it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 17, 2021 Share Skrevet Mai 17, 2021 F01 har mørkere på LCI biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå