Gå til innhold

Originalt Tonede Baklykter(?)


Peak
 Share

Anbefalte innlegg

Kom F11 med noen option om mørkere tonede baklykter originalt? -Jeg ser ingen option på dette i noen utstyrsliste, men har observert at enkelt av disse har noe mørkere lykter enn andre(?)

Det samme går sikkert for andre modeller, her er bla. et eksempel på en F20:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=208826284
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=218479476

Etter mitt syn har bilen i øverste annonse, tydelig rødere baklykter enn bil i annonse to.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som frontlyktene å er annerledes på de F20`ne der, den du sier er mer rød på baklysa har også krom i front lysa. Mens den med mørkere rød baklys ikke har noe krom i frontlysa, kan hende det er irrelevant og at den ene har adaptive lys og den andre ikke da.

Når jeg søkte på nettet så jeg noe som heter "blackline" for både F20 LCI og F20 non-LCI som bare gjør glasset mørkere rød. Venstre er blackline, høyre er vanlig. Jeg synes det mørkere rød baklyset på dette bilde ligner veldig på den med mørkere glass som du linka til. Vet ikke om det kanskje var en del av Shadowline på noen F-generasjon BMW`r eller om det er aftermarket? Kan ikke se at jeg finner noe om F10/F11 da.

Autohaus Langer Gruppe  original-bmw-nachrustung-heckleuchten-blackline-fur-1er-f20-f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har såkalte blackline-option på enkelte baklykter i sitt sortiment, men tilbød aldri dette originalt til F10/11.

Her fikk man kun såkalte whiteline baklykter på F10 pre-LCI. Ser det også finnes en noe mørkere versjon av whiteline-baklyktene på F10 LCI, men usikker på om de er originale.

Til F11 er det ingen originale alternativer utenom de som er standard.

5852AA1E-20BB-494E-909A-88CD7D11B35D.jpeg

AAA42CC7-666A-4CE5-9EFF-944C7D8F45B5.jpeg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den øverste bilen har en kromlist nederst i frontlyktene er vel etter hva jeg erfarer det som hinter til Adaptive Lykter, om det også har en sammenheng med designet av baklyktene er jeg usikker på.

At det var noe som het «Blackline - pakke» på F20 er noe som var nytt for meg, trodde dette var noe folk skrev kun fordi bilen hadde «Shadowline», altså sorte lister rundt vinduene.

Ikke disse jeg tenker på @Walkaboutgodt innspill, men grusomme lykter.
Kanskje F11 har samme løsning som F20 som nevnt over(?) Adaptive lykter gir også andre baklykter, mørkere enn originalt(?) evt. finnes det kanskje en «Blackline-pakke» her også(?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Peak skrev:

At den øverste bilen har en kromlist nederst i frontlyktene er vel etter hva jeg erfarer det som hinter til Adaptive Lykter, om det også har en sammenheng med designet av baklyktene er jeg usikker på.

At det var noe som het «Blackline - pakke» på F20 er noe som var nytt for meg, trodde dette var noe folk skrev kun fordi bilen hadde «Shadowline», altså sorte lister rundt vinduene.

Ikke disse jeg tenker på @Walkaboutgodt innspill, men grusomme lykter.
Kanskje F11 har samme løsning som F20 som nevnt over(?) Adaptive lykter gir også andre baklykter, mørkere enn originalt(?) evt. finnes det kanskje en «Blackline-pakke» her også(?).

Nei, F11 har ingen andre baklykter enn de som kommer standard, heller ikke i kombinasjon med andre utstyrsvarianter. Det er to typer baklykter til F11, og det er pre-LCI og LCI. That's it :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...