Otis Skrevet Juli 21, 2021 Share Skrevet Juli 21, 2021 Hallo, Jeg er på ferietur, og er da på de sørlige breddegrader, ihvertfall for oss som kommer fra bartebyen. Jeg har jo slitt med vibrering i chassis på bil, som jeg mistenker kommer fra noe annet enn hjul. Dog så har jeg kraftige vibrasjoner i forhjul også, men kun etter 105 km/t og opp til ca 135 km/t. Så jeg trenger anbefaling til en plass der hvor de kan avbalansere hjul. Og det bør da være i Oslo region. Jeg er nå i Hamar og skal til Oslo i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 21, 2021 Share Skrevet Juli 21, 2021 Jeg har vært innom oslo felgretting med god erfaring, grisebillig var de å! ligger ved alnabru området Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 21, 2021 Share Skrevet Juli 21, 2021 Johs Bjerke på Alnabru klarer dette sikkert også. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2021 Takk for svar, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2021 Det blir til at jeg nok drar til Johs Bjerke på dekkteam Alnabru. Oslo felgretting hadde ikke ledig før i august en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 21, 2021 Share Skrevet Juli 21, 2021 Hør eventuelt med Per Anders på Dekkmann Karihaugen om han kan ta en runde i maskinen. Hils fra meg. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 22, 2021 Share Skrevet Juli 22, 2021 Kan også anbefale Christer hos Dekkskift.no, holder til like ved Lillestrøm Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå