Gå til innhold

Bmw e61 lci comfort accsess virker ikke.

Alexskaar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, 

Nettopp handlet meg en e61 lci, der comfort accsess står i utstyrslisten og er comfort nøkkel(med batteri).

Problemet er at bilen vil ikke starte uten nøkkel i, heller ikke låse seg opp uten å bruke låseknappen på nøkkelen. 
Ser eg mangler de tre «prikkene» på dørhandtaket også, noen som vet ka det kan være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E61 kom aldri med disse tre stripene på dørhåndtaket. Er derimot touch / sense funksjon som normalt.

Comfort Access har ikke oppladebart batteri i nøkkelen som bilen u/ CA har. Start derfor med å prøve å skifte ut CR2032 batteriet som sitter i keyfoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet batteri i nøkkelen uten hell, så litt usikker på ka det kan være då. 
Det står S322    Comfort Access i utstyrlisten, men keyless start eller lås fungerer ikke.

Sentrallås fungerer fint ved å trykke på nøkkel, bilen starter fint med nøkkelen i.

Får opp den e mld når eg prøver å starte uten nøkkel:

5D658250-28D4-49B8-BE6A-485FB3CD7A26.jpeg

Endret av Alexskaar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvordan sjekker eg det om eg kan spørr 😅 

Har våre på verksted, de får ikkje opp feilkode på CA modullen, nøkkelen fungerer fint på knappene og til å starte bilen med nøkkel i tenning. (Har skiftet batteri) 

Får derimot opp feilkode 9FF1(E60-mue: LIN communication failure (keypad left)) om det kan ha ein sammenheng? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...