BMW_individual Skrevet November 19, 2021 Share Skrevet November 19, 2021 (endret) Dette er en 06 e91. Som dere kan se på bildene er baklyktene helt på tur. Bremselysene lyser svakt som parklys/kjørelys og led lysa fungerer ikke i det hele tatt. Når jeg bruker automatisk mode på lyktene så skrur de ikke av seg når jeg har gått ut av bilen, får til å med varsel at de er på. i tillegg fungerer fjernstyrtnøkkel til kun åpning av bil men ikke låsing, da må jeg bruke nøkkelen til å låse manuelt. Comfort access fungerer kunn på et håndtak. Er dette alt feiler på grunn av frm modulen? Endret November 19, 2021 av BMW_individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet November 19, 2021 Share Skrevet November 19, 2021 Det kan godt stemme. Har du tatt diagnose på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_individual Skrevet November 19, 2021 Forfatter Share Skrevet November 19, 2021 1 hour ago, warg said: Det kan godt stemme. Har du tatt diagnose på bilen? Skal gjøre det i dag. Hva burde jeg se etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 19, 2021 Share Skrevet November 19, 2021 Her ser det ut som det er feil på FRM, den styrer mer enn bare lys. Så ta diagnose og se hva den sier, ikke brukt noe carly greier, men feks ISTA slik at du får ren tekst om hva som er galt og løsningsforslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 19, 2021 Share Skrevet November 19, 2021 (endret) Pre-LCI E91 har ikke LED på baklykter. De lysene som er på nå, går på når pæren(e) til de stripene over dør ut. Endret November 19, 2021 av Daniel. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 19, 2021 Share Skrevet November 19, 2021 Du må bytte pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_individual Skrevet November 23, 2021 Forfatter Share Skrevet November 23, 2021 Prøver å kode ny frm2 til bilen men får denne feilmeldingen på winkfp etter «update zusb» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 23, 2021 Share Skrevet November 23, 2021 Ser ut som den .ipo fila mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_individual Skrevet November 23, 2021 Forfatter Share Skrevet November 23, 2021 1 hour ago, Otis said: Ser ut som den .ipo fila mangler? Ja, får ikke den filen i daten filene jeg lester ned fra bimmergeeks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 23, 2021 Share Skrevet November 23, 2021 Enn her da? https://drive.google.com/folderview?id=0B-5KtFtiv6tFdDJXRmNHUHZhc3c&resourcekey=0-KT2U9BboVMaYUgEFZ88pug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_individual Skrevet November 24, 2021 Forfatter Share Skrevet November 24, 2021 56 minutes ago, Otis said: Enn her da? https://drive.google.com/folderview?id=0B-5KtFtiv6tFdDJXRmNHUHZhc3c&resourcekey=0-KT2U9BboVMaYUgEFZ88pug jeg sjekker "sgdaten" mappene men eneste jeg ser er "08010000FRMPL2.ipo" (vet at det er frm1). nærmeste jeg kommer frm2 er "080102FRM2.ipo" og det er ikke filen Winkfp vil ha. Ganske sikker på at jeg bruker Ediabas riktig, om det har noe å si hvorfor jeg ikke finner den filen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå