Vegard_ Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden (endret) Jeg har hatt lyst på E28 lenge, og nå skjedde det endelig! En 1985 518i ble lagt ut til salgs på facebook, jeg kastet meg inn i bilen og kjørte til Otta for å se på den. Denne har ikke vært registrert eller eu godkjent siden 2009, men startet og kjørt i ny og ne siden. Det blir litt av et prosjekt, men denne skal jeg få i gang igjen og på vegen. Denne er lokal i Gudbrandsdalen og førstegangsregistrert på Lillehammer. Nå får den fortsette livet sitt her i dala sammen med E39en 😁 Om jeg oppdaterer denne tråden om e28 eller lager en egen får vi se an Endret 6 timer siden av Vegard_ ///M-ini95, sveigis og Dusy reagerte på dette 3
sveigis Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 minutt siden, Vegard_ skrev: Jeg har hatt lyst på E28 lenge, og nå skjedde det endelig! En 1985 518i ble lagt ut til salgs på facebook, jeg kastet meg inn i bilen og kjørte til Otta for å se på den. Denne har ikke vært registrert eller eu godkjent siden 2009, men startet og kjørt i ny og ne siden. Det blir litt av et prosjekt, men denne skal jeg få i gang igjen og på vegen. Denne er lokal i Gudbrandsdalen og førstegangsregistrert på Lillehammer. Nå får den fortsette livet sitt her i dala sammen med E39en 😁 Om jeg oppdaterer denne tråden om e28 eller lager en egen får vi se an Ah endelig mer e28 her inne og ikke minst kjør på med oppdateringer 😊 Så den for salg jeg og . Bra du kjøpte den . Vegard_ reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Skjønner godt det, har lyst på E28 selv jeg, gratulerer med kjøpet 🙂 Vegard_ reagerte på dette 1
Vegard_ Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 4 minutes ago, sveigis said: Ah endelig mer e28 her inne og ikke minst kjør på med oppdateringer 😊 Så den for salg jeg og . Bra du kjøpte den . Hadde dialog med selger noen måneder tidligere om evt bytte mot E39'en min, men glad jeg endte opp med begge to til slutt. Kan nesten ikke tro jeg eier en av bilene på drømmelista! Denne skal jeg ta godt vare på 😁
Vegard_ Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 2 minutes ago, Haug530D said: Skjønner godt det, har lyst på E28 selv jeg, gratulerer med kjøpet 🙂 Tusen takk! Sverre 2468 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 36 minutter siden, Vegard_ skrev: Hadde dialog med selger noen måneder tidligere om evt bytte mot E39'en min, men glad jeg endte opp med begge to til slutt. Kan nesten ikke tro jeg eier en av bilene på drømmelista! Denne skal jeg ta godt vare på 😁 Morro og denne fargen på denne er det ikke mange av 😊 Det du vil merke her ,er hvor mye lettere ting er å fikse kontra e39en . Igjen spennnende og ta gjerne flere bilder av bil ut og innvendig .
Vegard_ Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 1 minute ago, sveigis said: Morro og denne fargen på denne er det ikke mange av 😊 Det du vil merke her ,er hvor mye lettere ting er å fikse kontra e39en . Igjen spennnende og ta gjerne flere bilder av bil ut og innvendig . Saturn blue heter den! Akkurat nå er bilen ganske sol-skadet, men single stage lakk skal være relativt greit å få tilbake shine på. Sjekka litt raskt delepriser også, det er enkle biler, og mye av slitedelene er relativt gunstige i forhold til E39 Flere bilder skal jeg ordne når jeg får henta den hjem 😊 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 22 minutter siden, Vegard_ skrev: Sjekka litt raskt delepriser også, det er enkle biler, og mye av slitedelene er relativt gunstige i forhold til E39 Ja her er det stor forskjell ja 😊 Denne vet jeg du vil kose deg med ,en e28 er rett og slett gøy . Vegard_ reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå