GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her er min 87' 635CSi med S38B38 godkjent i vognkortet 🙂

KjĂžpte bilen som lett prosjekt i 2017 men det viste seg Ă„ vĂŠre langt stĂžrre en antatt!

-Rustsveising og lakkering

-BBS RS med 17" senter, steppet opp til 18"

-E34 M5 bremser med brembo slissa/borra skiver

-S38B38 motor med M88 grenrĂžr og kamakslinger fra cat cams

-Fritz bits rustfritt eksosanlegg

-Getrag 420g 6trinns kasse fra 95mod M5 Nurburgring edition

-H&R Coilovers

-Alcantara taktrekk

-BBS ratt

-Blaupunkt bremen tidsriktig cd-spiller

 

Neste steg er datasprut fra Ecu masters (EMU black)

 

 

456928622_2019-10-0517_31_36.jpg

1034183883_2019-10-0517_32_22.jpg

809748850_2021-11-0522_28_35.jpg

Endret av tobiastorvik
Skrevet
4 minutter siden, Øyvind L. skrev:

Hvorfor datasprut pÄ en slik flott motor?

For Ă„ fĂ„ det mer optimalt en det som er der originalt!🙂

Skrevet
52 minutter siden, tobiastorvik skrev:

For Ă„ fĂ„ det mer optimalt en det som er der originalt!🙂

Ok. Men den gÄr jo med luftmassemÄler originalt. Ikke mye som er mer optimalt enn det til normal kjÞring.

Skrevet
5 minutter siden, Øyvind L. skrev:

Ok. Men den gÄr jo med luftmassemÄler originalt. Ikke mye som er mer optimalt enn det til normal kjÞring.

Det stemmer 🙂

Skrevet
37 minutter siden, skoglund skrev:

Meget pen og grom bil:) 

Trompetere pÄ hver spjeld :)aner ikke om det er mulig pÄ oem itb.:)

Trompeter hadde vÊrt stilig, men jeg synes faktisk det originale plenumet er pent Ä se pÄ.

Blir sĂ„ nakent uten🙂

Skrevet
8 timer siden, skoglund skrev:

Meget pen og grom bil:) 

Trompetere pÄ hver spjeld :)aner ikke om det er mulig pÄ oem itb.:)

Da mÄ man jo kjÞre med Alpha-N styring og det er jo et meget dÄrlig alternativ i forhold til original motorstyring med luftmassemÄler.

Skrevet
18 hours ago, tobiastorvik said:

Her er min 87' 635CSi med S38B38 godkjent i vognkortet 🙂

KjĂžpte bilen som lett prosjekt i 2017 men det viste seg Ă„ vĂŠre langt stĂžrre en antatt!

-Rustsveising og lakkering

-BBS RS med 17" senter, steppet opp til 18"

-E34 M5 bremser med brembo slissa/borra skiver

-S38B38 motor med M88 grenrĂžr og kamakslinger fra cat cams

-Fritz bits rustfritt eksosanlegg

-Getrag 420g 6trinns kasse fra 95mod M5 Nurburgring edition

-H&R Coilovers

-Alcantara taktrekk

-BBS ratt

-Blaupunkt bremen tidsriktig cd-spiller

 

Neste steg er datasprut fra Ecu masters (EMU black)

 

 

456928622_2019-10-0517_31_36.jpg

1034183883_2019-10-0517_32_22.jpg

809748850_2021-11-0522_28_35.jpg

Denne trĂ„den yter ikke bilen rettferdighet fĂžr man ser den i virkeligheten! Det du har gjort er sykt imponerende og jeg gleder meg til fortsettelsen! Godt jobba đŸ„°đŸ„°

Skrevet

S38 har en mektig lyd ogsĂ„, slik at en videosnutt, hint kaldstart.. er heller ikke Ă„ forakte 😇

Bilen ser meget gjennomfÞrt ut, kudos! 
Tror jeg heller aldri har mĂžtt noen som har opplevd at «enkle» prosjekter har vĂŠrt sĂ„ lette, dessverre blir det gjerne mer jobb enn man ser for seg, nĂŠr sagt heldigvis 😅

Ellers ville man ikke gyvd lÞs pÄ slikt.

Skrevet
1 time siden, Ron Jeremy skrev:

S38 har en mektig lyd ogsĂ„, slik at en videosnutt, hint kaldstart.. er heller ikke Ă„ forakte 😇

Bilen ser meget gjennomfÞrt ut, kudos! 
Tror jeg heller aldri har mĂžtt noen som har opplevd at «enkle» prosjekter har vĂŠrt sĂ„ lette, dessverre blir det gjerne mer jobb enn man ser for seg, nĂŠr sagt heldigvis 😅

Ellers ville man ikke gyvd lÞs pÄ slikt.

Takker 😊👍

Kaldstart? StĂ„r jo i 20grader her hos meg đŸ€Ł

 

Kommer kanskje en snutt pĂ„ sikt 😊

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...