sondre Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden (endret) 5 minutter siden, ahj skrev: Er ikke et trykk, men 5 stk innenfor 3 sekunder for å bytte. Jeg hadde valgt den metoden, da kan man velge drift og DSC uavhengig av hverandre. Noen ganger trenger man xDrive on med dsc helt av for å komme fram. Ja, vet det er 5x, men hvor mye må man trykke pedalen for at det skal registreres som et trykk er avgjørende for min del, får teste litt. Mulig jeg formulerte meg litt uklart i forrige innlegg :-) Endret 9 timer siden av sondre
ahj Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 45 minutter siden, sondre skrev: Ja, vet det er 5x, men hvor mye må man trykke pedalen for at det skal registreres som et trykk er avgjørende for min del, får teste litt. Mulig jeg formulerte meg litt uklart i forrige innlegg :-) Sånn sett ja. slik jeg har forstått det er det bare et lite tap 5 ganger så endrer det. Men det er visse forhåndsregler at det byttes om. Om bilen spinner tror jeg det var, så kan du ikke bytte om. Nettopp for å sikre at det ikke skjer noe uventet.
sondre Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Fordel med DSC knappen er at du kan ha alle 3, xDrive xDrive sport (20/80) og RWD. Negativt er at du ikke kan velge hvilken modus som skal ha antispinn eller ikke. Men bremsepedal må du velge mellom 2: xDrive og RWD eller xDrive sport og RWD, og velge hve som skal være default . Mulig det går å velge xDrive som default og så velge mellom xDrive sport og RWD, men ikke fått tid til å teste mer på det. Jeg greide ikke 5 kjappe touch uten at det blir litt bremsing også, men kan være en tilvenningssak.
Øyvind L. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg kjøre min 335d Xdrive i 4wd-Sport. Min har for mye krefter for at det går å kjøre den i 2wd så da ble 4wd-Sport det beste alterantivet på sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå