imsland Skrevet September 15, 2022 Share Skrevet September 15, 2022 Hei. Har akuratt kjøpt meg en 2010 BMW X5 3.0sd, og lurer på om denne har muligheten for å spille av musikk over Bluetooth, evt hva trenger jeg for å få det til. Utstyrsliste. Editions And Packages S337 M Sports Package S710 M Leather Steering Wheel S7M5 M Exterior Equipment S7R7 Innovation Package Comfort And Interior Equipment S413 Luggage Compartment Net S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S453 Climate-Controlled Seats, Front S456 Comfort Seat With Memory S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S493 Storage Compartment Package S494 Seat Heating Driver/Passenger S4AD Interior Trim Strips, Brushed Aluminium S4UP Adaptive Securing System Multimedia S609 Navigation System Professional S610 Head-Up Display S612 BMW Assist S614 Internet Preparation S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice Control S633 Preparation, Mobile Phone, Business S677 HiFi System Professional DSP S698 Area-Code 2 For DVD S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FF DVD-System In Rear Compartment S6FL USB/Audio Interface S6NF Music Interface For Smartphone S7SP Navi Professional/M.-Ph.Prep. Bluetooth Driver Assistance And Lightning S502 Headlight Cleaning System S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain Sensor S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic Air Conditioning S544 Cruise Control With Brake Function S548 Kilometre Speedo S563 Light Package S5AC High-Beam Assistant Wheels And Drive S217 Active Steering S226 Sports Suspension Settings S230 Extra Package, EU-Speciifc S2M9 BMW LA Wheel, M V-Spoke 227 Environment And Safety S302 Alarm System S316 Automatic Trunk Lid Mechanism S320 Deleted, Model Lettering S322 Comfort Access S3AH Reversing Camera And Top View S3MB Indiv. Ext. Line, Burnished Aluminium S3MC Indiv.Roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line S801 National Version Germany S840 High Speed Synchronisation S851 Language Version German S863 Dealer List Europe S877 Omission Of Non-Combined Operation S879 On-Board Literature, German S8SC Telematics Access Request,Country-Spec. S8SP Control Unit COP Individual Equipment S761 Individual Sunshade Glazing S775 Headlining Anthracite Other Equipment S1CB CO2 Equipment S925 Dummy-SALAPA SA090 90 Ah AGM Battery Available Upgrades - Vgate ICar Pro OBD For Bimmercode - Highest Quality Bluetooth 5.0 Audio Receiver With AptX HD Support Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet September 15, 2022 Share Skrevet September 15, 2022 Hei, For å kunne streame musikk via bluetooth originalt, mener jeg at du må ha utstyrskoden 6VC Combox. Ser ikke ut til at du har dette og da har du vel i grunn bare mulighet til vanlig handsfree via bluetooth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 15, 2022 Share Skrevet September 15, 2022 Svaret ditt er svart på tusenvis av ganger her inne, søk litt på forumet.Men du har S6FL så da er det nok best å bruke Invery BT adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imsland Skrevet September 16, 2022 Forfatter Share Skrevet September 16, 2022 (endret) Har søkt, men har samntidig lest at combox ikke altid var opplyst i utstyrslisten. Invery bt adapteren du nevner, spiller denne via aux? Og i så tilfelle blir ikke lyd kvaliteten mye dårligere da? Endret September 16, 2022 av imsland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 16, 2022 Share Skrevet September 16, 2022 Du kan evt bytte ut skjermen med Android så får du alt integrert i den originale stereoen, og trenger forsåvidt ikke BT heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 16, 2022 Share Skrevet September 16, 2022 2 timer siden, imsland skrev: Har søkt, men har samntidig lest at combox ikke altid var opplyst i utstyrslisten. Invery bt adapteren du nevner, spiller denne via aux? Og i så tilfelle blir ikke lyd kvaliteten mye dårligere da? USB og AUX. På hi-fi anlegg (som jeg har i f01) så spiller det enormt bra. Prøvd med CD, radio og musikk fra HDDen og det er ingen forskjell som jeg merket. Et veldig godt alternativt om en ikke ønsker og bruke mye på bygge ut, kabelstrekk og koding osv. ..alt går jo automatisk og inverteren ligger bare glemt under armlene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imsland Skrevet September 17, 2022 Forfatter Share Skrevet September 17, 2022 Noen med erfaring fra Android spiller, mtp lydkvalitet og brukeropplevelse? Hadde noen tilsvarende i en E61 og der opplevdes enheten treg. Jeg har vel logic 7 pakken om jeg forstår 677 koden riktig. Denne bt adapteren, står på gs sin side at den ikke støtter Spotify. Hvilken enhet er det du har Reef89? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 17, 2022 Share Skrevet September 17, 2022 14 minutter siden, imsland skrev: Noen med erfaring fra Android spiller, mtp lydkvalitet og brukeropplevelse? Hadde noen tilsvarende i en E61 og der opplevdes enheten treg. Jeg har vel logic 7 pakken om jeg forstår 677 koden riktig. Denne bt adapteren, står på gs sin side at den ikke støtter Spotify. Hvilken enhet er det du har Reef89? CarElite 300B BT streaming - med BMW-kabel fra bilkomponenter.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet September 17, 2022 Share Skrevet September 17, 2022 Noen med erfaring fra Android spiller, mtp lydkvalitet og brukeropplevelse? Hadde noen tilsvarende i en E61 og der opplevdes enheten treg. Fra 2019 kom det nye enheter med Snapdragon 625 og 4 GB RAM, Android 9, disse og nyere (Snapdragon 662 og Android 10/11 i dag) har løst problemet med treghet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 8, 2022 Share Skrevet Oktober 8, 2022 (endret) Drit i å kaste vekk penger på en android spiller som om et par år er utdatert og aldri blir oppdatert. Far min kjøpte seg Eonon spiller til E39 for en del år siden, funket knall når den var ny. Nå er den så treig at du kan kjøre i 30 minutter uten å kunne justere volumet, skjer ingenting.. Dab appen varsler at den slutter snart å funke for dritten kjører en gammel android versjon (5.0), bluetooth koblinga konker etter kort tid, om du i det hele tatt klarer å koble til. Tipper disse spillerene ikke blir oppdatert med vilje for at man skal måtte kjøpe ny etter hvert. Personlig syns jeg de er helt forferdelig, må opne en app for å høre på radio, en annen app for å spille bluetooth.. Ikke snakk om å velge source på en egen knapp.. Og så var det denne skjermen du skal trykke på som blir full av fingeravtrykk da. Og et grensesnitt som somregel er helt forferdelig å navigere i.. Nei fy flate, gå for orginalt. Men det er bare min ærlige mening. Edit: Nå har ikke jeg noe andre erfaringer en denne Eonon dritten, men jeg misterker at alt det kina dritet er samme rælet.. Endret Oktober 8, 2022 av Alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Oktober 8, 2022 Share Skrevet Oktober 8, 2022 Bruker Tunai Firefly (USB til AUX) adapter i min F01. Super lyd og aldri noe trøbbel med oppkobling til tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Oktober 8, 2022 Share Skrevet Oktober 8, 2022 Bestillte Invery hos GS for en måneds tid siden, den som kom i posten stod det Gitank på, men antar det er samme opplegg. Ble ikke helt fornøyd med lyden i min bil, men så i etterkant at spotify hadde noe rare innstillinger på lyden, så burde kanskje prøve på nytt. Har uansett bytta til en billigsak fra ebay så min Gitank (Invery) adapter ligger på finn. Fordelen med Gitank (Invery) som jeg hadde var at ja, den fungerer med spotify, kontroller på rattet fungerer, og artist\låtnavn kom opp i displayet. Dette da på E60 med 6FL USB/Audio interface. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå