Olaandref Skrevet Mars 4 Forfatter Skrevet Mars 4 5 minutter siden, viggo E34 skrev: Viste ikke du var ute etter svinghjul, har jo ett liggende her 🙈😅 blir bra dette hær 🤩 Haha, ja det er jo typisk nok 😅 viggo E34 reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Mars 4 Forfatter Skrevet Mars 4 Til M30 ja, men passer det da? Er ikke samme partnr 🤔
Olaandref Skrevet Mars 4 Forfatter Skrevet Mars 4 54 minutter siden, viggo E34 skrev: M30/s38 går overens med hverandre, clutch og girkasse og. 😉 Har prøvd å lese meg opp på det, men har ikke blitt helt klok på det, mener på at jeg leste et sted at det har en litt annen låsepinn på S38, så det var vel derfor jeg slo meg til ro med at det var forskjell 🤔 Men ok, nå har jeg nytt 🙂
Reset Skrevet Lørdag kl. 00:06 Skrevet Lørdag kl. 00:06 On 2/23/2025 at 6:33 PM, Olaandref said: Godt poeng, og har forsåvidt vært innom tanken selv, i tillegg at det er gammelt og brukt, finnes det nok bedre løsninger og teknologi i dag enn det som var på 90 tallet. Hvor handlet dere? Handlet "brukt", men det er i hovedsak LinkECU med pnp nett av @integrale8v / ELS Tuning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå