Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, viggo E34 skrev:

Viste ikke du var ute etter svinghjul, har jo ett liggende her 🙈😅 blir bra dette hær 🤩:bmw:

Haha, ja det er jo typisk nok 😅

Skrevet
54 minutter siden, viggo E34 skrev:

M30/s38 går overens med hverandre, clutch og girkasse og. 😉

Har prøvd å lese meg opp på det, men har ikke blitt helt klok på det, mener på at jeg leste et sted at det har en litt annen låsepinn på S38, så det var vel derfor jeg slo meg til ro med at det var forskjell 🤔 Men ok, nå har jeg nytt 🙂

Skrevet
On 2/23/2025 at 6:33 PM, Olaandref said:

Godt poeng, og har forsåvidt vært innom tanken selv, i tillegg at det er gammelt og brukt, finnes det nok bedre løsninger og teknologi i dag enn det som var på 90 tallet. Hvor handlet dere?

Handlet "brukt", men det er i hovedsak LinkECU med pnp nett av @integrale8v / ELS Tuning :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Plutselig dukket det opp et vindu for litt arbeid på bilen i kveld, så da var jeg rask å hive meg rundt og komme meg ut i garasjen. Plukket av bakfangeren og fikk demontert tanken, og jeg ble veldig positivt overrasket over hvor bra det ser ut, nå ble det gjort en jobb her for 4-5 år siden, men bilen stod på fuktig bakke i et par år i etterkant, så litt var det å forvente. Men dette skal ikke ta så lang tid å få gjort fint, litt overflaterust som må bort, men ser ikke ut til å måtte skifte noe stål. 🙂

Ikke minst deilig å få fjernet tanken, da blir det litt tryggere å jobbe med varme og gnister her 😅

Har lekt litt med tanken om å bygge meg en karosserisnurre, men jeg får se litt når jeg får fjernet bakstillingen, tror ikke jeg bryr meg med det om ikke det er verre enn dette med rust.

IMG_0722.jpeg

IMG_0725.jpeg

IMG_0726.jpeg

IMG_0727.jpeg

IMG_0728.jpeg

IMG_0729.jpeg

IMG_0730.jpeg

IMG_0731.jpeg

IMG_0732.jpeg

Skrevet

Se her ja ,dette var jo ikke ille en plass 😊

At støtfangerfestene er hele er jo i seg selv utrolig .

Godt utgangspunkt som blir meget bra .😎

Skrevet
35 minutter siden, sveigis skrev:

Se her ja ,dette var jo ikke ille en plass 😊

At støtfangerfestene er hele er jo i seg selv utrolig .

Godt utgangspunkt som blir meget bra .😎

Ja, de ser bra ut, bare å blåse de rene og få lakket så er de gode som nye 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...