Chris A Skrevet Mars 26 Forfatter Share Skrevet Mars 26 På 25.3.2024 den 9.33, fupsaker skrev: Vi kan byttelåne. Så kan du få prøve vår. 😛 Hehe. Det var ingen dum ide:) Men denne er solgt nå. Jeg måtte svelge en kamel eller to, men slik er det bare. Så jeg driver å ser litt etter bil nå. Jeg har aldri sittet i eller prøvd en slik bil som du har. Så visst du har et kort resume av bilen din / taycan CT hadde jeg satt stor pris på det☺️ reiser på sjøen i dag. Så blir borte i 4 uker. Blir sikkert noen turer innom finn denne turen ute:) fupsaker og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 26 Share Skrevet Mars 26 1 time siden, Chris A skrev: Hehe. Det var ingen dum ide:) Men denne er solgt nå. Jeg måtte svelge en kamel eller to, men slik er det bare. Så jeg driver å ser litt etter bil nå. Jeg har aldri sittet i eller prøvd en slik bil som du har. Så visst du har et kort resume av bilen din / taycan CT hadde jeg satt stor pris på det☺️ reiser på sjøen i dag. Så blir borte i 4 uker. Blir sikkert noen turer innom finn denne turen ute:) Finn meg på insta, enten fupsaker eller notaycan4ct, så kan jeg gi deg det du ønsker av svar. Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå