Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott reisebrev dette og er rimelig sikker på at bedre bil å reise på tur med,skal man lete lenge etter tatt alder med i betrakting 😊

Jeg sverget i min tid at jeg aldri noensinne skulle opp til Nord Norge etter endt militærtjeneste i sin tid.

Nå derimot vil jeg opp iløpet av kort tid .

Ser du nevner krom her ,håper ikke du har tenkt å bytte ut sorte lister med krom på den ….

Nå er den jo nydelig utseendemessig .

Skrevet
1 time siden, sveigis skrev:

Flott reisebrev dette og er rimelig sikker på at bedre bil å reise på tur med,skal man lete lenge etter tatt alder med i betrakting 😊

Jeg sverget i min tid at jeg aldri noensinne skulle opp til Nord Norge etter endt militærtjeneste i sin tid.

Nå derimot vil jeg opp iløpet av kort tid .

Ser du nevner krom her ,håper ikke du har tenkt å bytte ut sorte lister med krom på den ….

Nå er den jo nydelig utseendemessig .

Er litt usikker selv, men har lyst på den lista på bakluka imellom lyktene i krom slik som her iallefall😃

IMG_2103.png

Skrevet
7 minutter siden, ehaugsnes skrev:

Er litt usikker selv, men har lyst på den lista på bakluka imellom lyktene i krom slik som her iallefall😃

IMG_2103.png

Ja den kan tillates 😅,men jeg er jo så sær på dette .

Første jeg gjorde på e61 var og røske det bort og få på sort .

Jeg kan ikke fordra kromlister på nyere biler ,men det sagt så er kler e65 bilene krom .

E23 derimot den må ha det blankt 😎

Skrevet

Nydelig tur dere har hatt da!😁 Bra du ikke stoppa innom, hadde bare villet kjøpe den vakre skuta tilbake! 😍

Og jeg sier det igjen: E65 er bedre på å være 7-serie enn F01. 🙈

Skrevet
3 timer siden, skoglund skrev:

Hvert og hygge deg i nærområdet mitt:) Heldig med været i denne periode har du også vært:) 

super turbil 7serie 👍

Hvis du bor der oppe er du heldig, iallefall på sommerhalvåret😅 dvs når det ikke er stappfullt av turister. Nydelig plass🤩

Skrevet
47 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

Nydelig tur dere har hatt da!😁 Bra du ikke stoppa innom, hadde bare villet kjøpe den vakre skuta tilbake! 😍

Og jeg sier det igjen: E65 er bedre på å være 7-serie enn F01. 🙈

Ja glad det endelig ble lofoten-tur, og glad det ble i sjuer😎

har hørt flere si e65 er bedre enn f01 nå, det er jo ganske kult igrunn😅😃

Skrevet

Supert reisebrev og fine bilder! Masse kjekk info å ta med seg her for egen turplanlegging når den dagen kommer. Norge er et vakkert land!

E65 på tur må være spitzenklasse, enda bedre enn 5-serie. 

Skrevet
15 timer siden, ehaugsnes skrev:

Hvis du bor der oppe er du heldig, iallefall på sommerhalvåret😅 dvs når det ikke er stappfullt av turister. Nydelig plass🤩

Takk, bor i Kabelvåg. I år har det hvert ok mengde med trafikk og mennesker. 
Men vi som ikke lever direkte av turisme synes jo det er helt ok.  Lyst ute på sommer 24/7 så mange kvelder netter som går til kose kjøring rundt om. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...