sveigis Skrevet Onsdag kl. 06:41 Skrevet Onsdag kl. 06:41 Flott reisebrev dette og er rimelig sikker på at bedre bil å reise på tur med,skal man lete lenge etter tatt alder med i betrakting 😊 Jeg sverget i min tid at jeg aldri noensinne skulle opp til Nord Norge etter endt militærtjeneste i sin tid. Nå derimot vil jeg opp iløpet av kort tid . Ser du nevner krom her ,håper ikke du har tenkt å bytte ut sorte lister med krom på den …. Nå er den jo nydelig utseendemessig .
ehaugsnes Skrevet Onsdag kl. 07:53 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 07:53 1 time siden, sveigis skrev: Flott reisebrev dette og er rimelig sikker på at bedre bil å reise på tur med,skal man lete lenge etter tatt alder med i betrakting 😊 Jeg sverget i min tid at jeg aldri noensinne skulle opp til Nord Norge etter endt militærtjeneste i sin tid. Nå derimot vil jeg opp iløpet av kort tid . Ser du nevner krom her ,håper ikke du har tenkt å bytte ut sorte lister med krom på den …. Nå er den jo nydelig utseendemessig . Er litt usikker selv, men har lyst på den lista på bakluka imellom lyktene i krom slik som her iallefall😃 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Onsdag kl. 08:04 Skrevet Onsdag kl. 08:04 7 minutter siden, ehaugsnes skrev: Er litt usikker selv, men har lyst på den lista på bakluka imellom lyktene i krom slik som her iallefall😃 Ja den kan tillates 😅,men jeg er jo så sær på dette . Første jeg gjorde på e61 var og røske det bort og få på sort . Jeg kan ikke fordra kromlister på nyere biler ,men det sagt så er kler e65 bilene krom . E23 derimot den må ha det blankt 😎
skoglund Skrevet Onsdag kl. 17:03 Skrevet Onsdag kl. 17:03 Hvert og hygge deg i nærområdet mitt:) Heldig med været i denne periode har du også vært:) super turbil 7serie 👍 sveigis reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet Onsdag kl. 19:32 Skrevet Onsdag kl. 19:32 Nydelig tur dere har hatt da!😁 Bra du ikke stoppa innom, hadde bare villet kjøpe den vakre skuta tilbake! 😍 Og jeg sier det igjen: E65 er bedre på å være 7-serie enn F01. 🙈 Ingvaldsen reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet Onsdag kl. 20:20 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 20:20 3 timer siden, skoglund skrev: Hvert og hygge deg i nærområdet mitt:) Heldig med været i denne periode har du også vært:) super turbil 7serie 👍 Hvis du bor der oppe er du heldig, iallefall på sommerhalvåret😅 dvs når det ikke er stappfullt av turister. Nydelig plass🤩
ehaugsnes Skrevet Onsdag kl. 20:21 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 20:21 47 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: Nydelig tur dere har hatt da!😁 Bra du ikke stoppa innom, hadde bare villet kjøpe den vakre skuta tilbake! 😍 Og jeg sier det igjen: E65 er bedre på å være 7-serie enn F01. 🙈 Ja glad det endelig ble lofoten-tur, og glad det ble i sjuer😎 har hørt flere si e65 er bedre enn f01 nå, det er jo ganske kult igrunn😅😃 Kolstad Jr. reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Torsdag kl. 04:04 Skrevet Torsdag kl. 04:04 Supert reisebrev og fine bilder! Masse kjekk info å ta med seg her for egen turplanlegging når den dagen kommer. Norge er et vakkert land! E65 på tur må være spitzenklasse, enda bedre enn 5-serie.
skoglund Skrevet Torsdag kl. 11:25 Skrevet Torsdag kl. 11:25 15 timer siden, ehaugsnes skrev: Hvis du bor der oppe er du heldig, iallefall på sommerhalvåret😅 dvs når det ikke er stappfullt av turister. Nydelig plass🤩 Takk, bor i Kabelvåg. I år har det hvert ok mengde med trafikk og mennesker. Men vi som ikke lever direkte av turisme synes jo det er helt ok. Lyst ute på sommer 24/7 så mange kvelder netter som går til kose kjøring rundt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå