Gå til innhold

1 serie og 3 serie

Z800
 Share

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...

Akkurat denne annonsen lagret jeg for et par år tilbake, da hadde den gåen HT-pumpe så det var ikke aktuelt å kjøpe fra andre siden av landet. Ser ut som bra utstyrt bil der det meste nå er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Z800 den bilen du viser til, tross under halvparten av prisen til stasjonsvognen nevnt over, er så til de grader dårligere kjøp når du sammenligner begge bilene. Prøv heller å overtale de til å se på stasjonsvogn, bruk det tyske begrepet sportswagon i argumentasjonen ;)

Garantien der dekker neppe noe annet enn om bilen knekker i to, om det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da ble det en 2009 bmw 320d xdrive på den ene frøkna. Gått 243000km men var byttet det meste ink reg kjede. Men etter å ha hatt bilen en ukes tid begynner problemene🤦‍♂️ den kinner og kinner men starter ikke. Han hun kjøpte den av hadde byttet diesel pumpa, men av godvilje bestilte han en ny fra skruvat som jeg byttet i går. Startet med en gang, men i dag så var det på an igjen. Fikk flere feilkoder på diagnosen, blant annet disse som er permanente: 4b90, 4a56, 4d03, 4661, 4a61 glødeplugg sylinder 1 aktivering. Slettet disse så startet den med en gang. Noen tips…?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere trenger flere biler så ligger det an til at jeg skal selge en 116i F20 Lci 2015-16, manuell, hvit M-sport, 100’ km, pen bil uten kjente feil, pris kr. 130’ + omreg. Blir å selge i slutten av August.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lars S skrev:

Hvis dere trenger flere biler så ligger det an til at jeg skal selge en 116i F20 Lci 2015-16, manuell, hvit M-sport, 100’ km, pen bil uten kjente feil, pris kr. 130’ + omreg. Blir å selge i slutten av August.

Ikke 1 serie nei, var svaret jeg fikk🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Da var den 2009 mod 320’n historie😱. Frøkna knuste den i helga, gikk fint med frøkna. Venter på taksten, men er nok vrak.

Så da begynner letinga på nytt. Ser noen har n47t, er denne motoren oppgradert til nytt reg kjede? Når(årsmodell) sluttet dette problemet med reg kjede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant følgende info på nett:

What is the difference between N47 and n47t engine?

47T is an update supposed to have addressed the timing chain issue, who knows whether it works or not. Best to avoid N47 altogether. The first major technical update happened in 2009 iirc, in an attempt to address the chains snapping.28. aug. 2019"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...