sveigis Skrevet Onsdag kl. 08:55 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 08:55 Et døgn har gått og mer til og bil har gått greit . Jeg mener man lager ikke mer oppstandelse av en ledning som var hoppet av foreløpig .😊 Det var kaldt idag og igrunn det har jeg gledet meg til . Ikke pga den jækla dritt kulden ,men jeg ville så hvor lettstartet den var og ikke minst varmeapperat hvordan det funket . Det er viktig om vinteren synes jeg . Oppstart gikk fint og klar for litt skraping : Og det er jo dette som er så deilig med bensin kontra diesel . Man slipper den kvalme dieseldunsten når bil står og går og ved oppstart ,kontra bensin 😊. Eneste som er gøy i mine øyne med dieseloppstart var når vi hadde Tdsen ,pokker for et svev ❤️ En m57 med frisk eksos er nok og fint ved kaldstart men . Uansett avgårde idag og det er virkelig ikke langt man kjører før varmen kommer og det til de grader og .Rett og slett nydelig og alle funksjoner i varme på stoler funker ,defrost i bakruten funker og . Så ja håper denne kan levere i vinter . Ellers et ferskt bilde av begge hverdagsbilene : Tomt her nå : Nå skal det skje litt her fremover i den andre tråden igjen ,så fort bil er hjemme men først må må man få orden på litt andre småting .😊 eivi91, Ampera, Paulus og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Raske handler osv . Når man har litt biler og en normal inntekt ,må man tenke litt annerledes . Noen av bilene skal ha det beste ,mens de andre får det jeg mener er mer enn godt nok . Og dekk feks er jo blitt dyrt ,veldig dyrt og . Jeg har baller og gøds nok til å si at finner jeg brukte dekk som er bra ,kjøper jeg det . Det har funket for meg i åresvis uten problem . E61 bilen den får alt nytt somregel det samme med e28 . De to andre e91 og e34 ,de klarer seg med alternative varer feks dekk . Og jeg har mani på hjul .😊😊 Jeg lagrer i hytt og pine både på face og Finn . Er de for dyre blir de liggende og annonse blir deaktivert . Og da vet dere …Da er det bare og vente en måned eller to og sende en melding . Var en i august som la ut to piggfrie Hakka dekk og to Continental dekk med pigg i 205 55 16 som var omtrent ubrukte og fra 2023 og 2022. Sendte en melding sent igår kveld om de var tilgjengelige . Fikk svar at de ligger på tilhenger og skal kastes . Jeg sa jeg henter de om de skal hives . Altså disse lå priset til 1900 for begge og nå ble de gratis 😂: Dagens fangst fra nabobyen : Dette: Comtinetal pigg som er som nye : Nå har jeg komplett sett med piggfrie og mangler to dekk med pigg ,så er det komplett der og 😊 Nå har jeg litt og velge i her : Alt dette skal jo monteres på felg osv osv . Ble og en tur på trening : Jeg har jo brukt ekstremt mye tid og krefter på denne bilen for at den skal fungere og ikke minst se noenlunde bra ut . Da er det jo viktig og holde det pent og idag var det innvendig . Utgangspunkt : Bak : Det var langt fra noe svær jobb ,men ting tar jo litt tid uansett . Etter støvsuging var det frem med litt ting : Og måtte teste kostene mine : Og det betalte seg : Og når man har verdens kjedeligste farge på et interiør ,må man sørge for at det holder seg pent og det sprudler . Så her er alt vasket og behandlet : Stoler ,gulv osv : Andre siden : Bak: Med matter : Er jo dette som er litt av greia her for meg . Skaffe ting som ser ut som en dass ,fikse ,få det fint og bruke det . Denne bilen har vi like stor nytte av som e61en pluss at denne har hengerfeste .😊 Viktigste idag var trening og nye dekk . Så til lørdag skal det legges om i hytt og gevær ,samt bil skal omsider opp på Bmw til uken for rep av bakstilling og siste justering av hjulvnkler . Mortenej, ///M-ini95, HakonLimseth og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå