sveigis Skrevet Juli 16 Forfatter Skrevet Juli 16 Eller fikk jeg nå sendt inn en bestilling på deler til bilene dvs i all hovedsak e61 . Autodoc er min nye plass å bestille. Der er det enda sjans og gjøre gode handler ,så er det gøy at de av og til kjører tilbud på merkedeler . Når jeg får tatt en service på e61 med disse delene samt ny manifold ,så tenker jeg at denne blir god igjen . Delene: Synes det er ekstra morro og bestille deler .😊 E39_Cato og mr.pingu reagerte på dette 2
sveigis Skrevet i går, 15:15 Forfatter Skrevet i går, 15:15 Da er jeg tilbake fra noen dager på et aldeles nydelig sted i Risør ,nærmere bestemt Øysang😊 Skulle egentlig vært der lengre ,men som dere vet så har jeg jo store problemer med nakke og rygg og igår …Brøt det ut i full blomst med strålinger i bein og armer som ikke kunne løftes . Så fruen påla hjemtur idag for hvile . Da kan man jo skrive litt her for jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har postet så mye her i det siste . Men jeg har ikke giddet og gjort noe her og prioritert livet med familie og venner ,men kommer jeg sterkt tilbake her ,da både e91 skal strekkes og e61en og 😊😊. Men ja hyttetur ,på mandag så satte vi nesen østover med e61en og det er jeg glad for . Gammel e28 kombinert med varmen ute det funker dårlig . Hvertfall turen ut til Øysang er en fin tur og når man svinger av fra Søndeled så kan man jo kjøre helt til Sannidal her på denne veien og visstnok ta båt til Kragerø . Veien er smal og mange turister som er gale så kjøre forsiktig var viktig sånn at man fikk stoppet . Det ble grilling og god drikke til langt ute på natten noe som jeg elsker på denne tiden . Kvelder med venner i godt lag med musikk og latter er ubetalelig . Dagen igår ble en liten tur da vi hadde gått tom for diverse . Så vi mannfolk fikk handle oppdrag og det ble Brokelandsheia etterfulgt av en stopp på Søndeled . I reisefølget der vi var så var det en elektrisk Volkswagen av noe slag og en Tesla . Vi velger denne : Etterhvert senere ville jeg på en liten labbetur . Like nedenfor huset vi var lå der noe tøft . Norges eldste bilferge i tre går fra Øysang til Risør : Den har plass til tre biler og førti passasjerer tror jeg . Ville tatt denne idag men ting skjedde jo så det gikk ikke . Satte meg så i bil og kjørte til grensen ved Telemark og da ankom jeg en plass som het Stabbestad og der var både butikk og bensinstasjon . Nei her ute likte jeg meg og jeg elsker kysten fra Arendal og østover . For en 80 talls mann som meg så gjør det jo ikke heller noe at huset var bygget i 1986 og nesten urørt og toppen av alt så har huseieren kjøpt seg Joda cabin cruiser fra 1986 .😊 Igjen helt topp tur men vært mye flyging og flaksimg hit og dit ,så nå må vi fokusere på kjøretøyene snart . Tror faktisk man har godt av og sette bort ting en god stund og leve livet . Da ser man mer frem til skruing i gjørme og grus og nå savner jeg . Var forøvrig inni den største garasje/ hall jeg noensinne har sett 😩😩 Tre etasjer ,mer om den etterhvert . Ron Jeremy, eivi91, E39_Cato og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå