sveigis Skrevet i går, 15:40 Forfatter Skrevet i går, 15:40 (endret) Bilbytte lørdag . Som sagt så fikk jeg omsider e61en tilbake idag og her og etter 8,5 mnder måtte jeg på tur for og kjenne den gode e61 følelsen 😊🥳. Først bytte bil så oppover mot Åmli ,snu og nedover igjen . Igjen dere ,for en følelse det er for meg og kunne kjøre igjen ! Kan ikke beskrives med ord . Med musikk koplet til BT er det bare nyte hvert sekund . De fleste kjører jo inspirerende som det kalles på sånne turer . Jeg derimot ,nøt hvert sekund i rolig tempo og mimret tilbake fra tiden når jeg bodde oppover her og kjørte både Opler og Bmwer 😊. Mimre eller ikke mimre så var det særs digg og sitte bak rattet i en bil som er komfortabel og avslappende og kjøre : Hjemme etter endt tur : Nå satser jeg på fint vær sånn at jeg kan få tatt en service her på den . Service og service fru Blom ,en enkel olje service heter det .😊 Endret i går, 15:48 av sveigis eivi91 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet i går, 15:48 Forfatter Skrevet i går, 15:48 (endret) 8 minutter siden, sveigis skrev: Bilbytte lørdag . Som sagt så fikk jeg omsider e61en tilbake idag og her og etter 8,5 mnder måtte jeg på tur for og kjenne den gode e61 følelsen 😊🥳. Først bytte bil så oppover mot Åmli ,snu og nedover igjen . Igjen dere ,for en følelse det er for meg og kunne kjøre igjen ! Kan ikke beskrives med ord . Med musikk koplet til BT er det bare nyte hvert sekund . De fleste kjører jo inspirerende som det kalles på sånne turer . Jeg derimot ,nøt hvert sekund i rolig tempo og mimret tilbake fra tiden når jeg bodde oppover her og kjørte både Opler og Bmwer 😊. Mimre eller ikke mimre så var det særs digg og sitte bak rattet i en bil som er komfortabel og avslappende og kjøre : Hjemme etter endt tur : Nå satser jeg på fint vær sånn at jeg kan få tatt en service her på den . Service og service fru Blom ,en enkel olje service heter det .😊 Ble noe feil her da jeg skulle forandre på noe her 😅😩 Endret i går, 15:49 av sveigis
sveigis Skrevet i går, 16:55 Forfatter Skrevet i går, 16:55 10 minutter siden, skoglund skrev: Den e12en der er bare så sykt nydelig og en riktig så koslig motor i og 😊😊,snakker med eier av bil nå istad . E12 i sånn stand kombinert med S38 ,er jo bare elsk for min del . e28en der nydelig som bare det .
sveigis Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Søndags aktivitet . Jeg fikk som sagt hjem e61 igår og siden været har vært bra ,ville jeg ta en service på den . Ble byttet olje ifjor og på høy tid . Så det var bare og sette igang Det tappes : Så frem med filter : Rengjort : Ny kopperpakning: Så bar alt klart for 8.2 liter olje : Bil ble startet ,ingen ulyder og alt bra . Så skrive inn i serviceheftet: Alltid en god følelse og ha gjort det her 😊 Føler den går stillere og men det er jo innbilning . Og idag ville jeg rett og slett ha en kjæledag med nettopp denne bilen . Ekstra gøy er det jo og styre når man og kan kjøre tingene man har . Uansett Black Zaphire i trist forfatning : Ikke mye gnist : Det måtte jeg jo gjøre noe med .😊 Så etter en god runde med Surfex ,så bar det igang : Og nå ble det jo en ren bil igjen . Bil ble tørket overalt og fant frem voks . Jeg er storfan av at det ser bra ut rundt dørpartier ,ikke minst at man kan holde rust drit unna dører og da ved lister og under . Dette er en drittjobb ,men godt når man er ferdig og man ser resultater . Ferdig ved åpning : Innvendig ved dører : Og dette er under dører : Jeg liker og vite at dørene mine og området rundt er likt behandlet som det synlige på bilen . Idioti for mange ,men riktig for meg 😊😊 Igjen drittjobb men man slipper og tenke på smuss og skitt. Etterhvert har man en blank sort e61 igjen : Frontvinduet fikk en rask behandling : Og ble da sånn: Og etter å ha fått lappen tilbake må det kjøres så tok noen bilder : Høst : Fronten: Så etter tur er man hjemme : Egentlig hadde jeg jo håpet på at det var denne : Jeg holdt på med ,men ting tar tydeligvis tid . Selvsagt kunne jeg jekket bil på bukker og byttet stag ,samt forsøkt og få presset ut foringer . Er bare det sånn helt seriøst at jeg orker ikke og ligge i grus med foringsavdrager og alt tilhørende med det . Fikk beskjed fra spesialister forrige fredag samt min fastlege at jeg virkelig må kjenne på og ikke utfordre press oppi hodet ,samt nakken og ryggen som ligger og trigger . Så nå hører jeg på de og setter bort jobber som dette . Evnt lån av løftebukk .😊 Dvs jeg orker ikke og styre med ting som foringer osv da jeg har andre som kan gjøre det . Men jeg fikk gjort mer enn nok idag og er superhappy .😊😊 KKME30, ///M-ini95, eivi91 og 2 andre reagerte på dette 5
skoglund Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 1 time siden, sveigis skrev: Søndags aktivitet . Jeg fikk som sagt hjem e61 igår og siden været har vært bra ,ville jeg ta en service på den . Ble byttet olje ifjor og på høy tid . Så det var bare og sette igang Det tappes : Så frem med filter : Rengjort : Ny kopperpakning: Så bar alt klart for 8.2 liter olje : Bil ble startet ,ingen ulyder og alt bra . Så skrive inn i serviceheftet: Alltid en god følelse og ha gjort det her 😊 Føler den går stillere og men det er jo innbilning . Og idag ville jeg rett og slett ha en kjæledag med nettopp denne bilen . Ekstra gøy er det jo og styre når man og kan kjøre tingene man har . Uansett Black Zaphire i trist forfatning : Ikke mye gnist : Det måtte jeg jo gjøre noe med .😊 Så etter en god runde med Surfex ,så bar det igang : Og nå ble det jo en ren bil igjen . Bil ble tørket overalt og fant frem voks . Jeg er storfan av at det ser bra ut rundt dørpartier ,ikke minst at man kan holde rust drit unna dører og da ved lister og under . Dette er en drittjobb ,men godt når man er ferdig og man ser resultater . Ferdig ved åpning : Innvendig ved dører : Og dette er under dører : Jeg liker og vite at dørene mine og området rundt er likt behandlet som det synlige på bilen . Idioti for mange ,men riktig for meg 😊😊 Igjen drittjobb men man slipper og tenke på smuss og skitt. Etterhvert har man en blank sort e61 igjen : Frontvinduet fikk en rask behandling : Og ble da sånn: Og etter å ha fått lappen tilbake må det kjøres så tok noen bilder : Høst : Fronten: Så etter tur er man hjemme : Egentlig hadde jeg jo håpet på at det var denne : Jeg holdt på med ,men ting tar tydeligvis tid . Selvsagt kunne jeg jekket bil på bukker og byttet stag ,samt forsøkt og få presset ut foringer . Er bare det sånn helt seriøst at jeg orker ikke og ligge i grus med foringsavdrager og alt tilhørende med det . Fikk beskjed fra spesialister forrige fredag samt min fastlege at jeg virkelig må kjenne på og ikke utfordre press oppi hodet ,samt nakken og ryggen som ligger og trigger . Så nå hører jeg på de og setter bort jobber som dette . Evnt lån av løftebukk .😊 Dvs jeg orker ikke og styre med ting som foringer osv da jeg har andre som kan gjøre det . Men jeg fikk gjort mer enn nok idag og er superhappy .😊😊 Grattis med førerretten igjen, det er nok fantastisk når man har hver vant til å kjøre bil i så mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå