Gå til innhold

Sveigis sin e61 530 d 2005 modell & en e91 318i. Upd.Ratt og skvettlapper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg faktisk fått min første levering fra Autodoc:•att.AcTIxwmDNO68EWYMq7bJ74ZvBADwXavClwbuzApwvxA.thumb.jpeg.45e5eef4550bfe71f5263a894b3076ab.jpeg

Det gikk utrolig fort må jeg si 😊

Bestilte på søndagskveld og var her fredagsmorgen ,så blir ikke siste gang jeg bestiller noe derifra .

Ny Valvetronic :

att.r-uDmM7i8x8gCfu25KHoG-zgKyDbm3vapv4MZSvTaDY.thumb.jpeg.18ae5c666d035c27414fa16e6bdccd0e.jpeg

Så fikk jeg tips at der var kommet inn litt e91 biler på huggeren i nærheten av meg .

Der var det deler som jeg trenger så må komme meg opp der nå kjapt .😊

Jeg er og på desperat jakt etter skvettlapper til den foran :

IMG_5385.thumb.jpeg.963fc0bb9a6436121cb103f97bffae6b.jpeg

Den har klart seg godt til nå men likevel .

Får ikke kjøpt nye lengre så jeg må finne brukte eller noen som er omtrent like.

Ble og montert nye blinklys .

Gamle:

IMG_5396.thumb.jpeg.3ab3ee578cff63f8ff5659d716c1a644.jpeg

Nytt:

IMG_5398.thumb.jpeg.f372faf87d9fcea6bec76fa88645e58e.jpeg

Mye finere :

IMG_5399.thumb.jpeg.93b75c23cfbfd65d88328ddd302b8c2b.jpeg

Det er snart på tide med oljeskift igjen her og .

9000 km siden sist .

• sveigis changed the title to Sveigis sin e61 530 d 2005 modell & en e91 318i. Ny valvetronic ankommet.
Skrevet

Igår ble det forsyne meg litt småhandling til bilene her og det helt tilfeldig 😊.

Jeg la jo ut dette bildet i helga :

IMG_1455.jpeg.600a48739c6c875701ef51c299958de4.jpeg

Altså behov for skvettlapper .

Var en som la ut en annonse på en e60 som han skulle selge billig da motor var toast .

Der ser jeg at denne bilen har skvettlapper foran og tenkte ..Fuck jeg sender en melding og spør om han vil selge kun de 😊.

Fikk melding med en gang og han sa null problem de fikk jeg kjøpe .

Demonteres på fredag og sendes ,så da satser vi på at han holder ord og jeg får originale skvettlapper foran .

Men det er den eneste modifiseringen den får utseendemessig ,får jo være grenser .

Men greit å ha de to fremste her :

IMG_1454.jpeg.b3c58978ad41674fa7375802ba62dce3.jpeg

Men det klages jo over originalratt på e6x og enig ikke pent .

Synes igrunn rattet i e91 er hakket verre .

Og igår så fikk jeg tak i ett .

Sportsratt som har stått i en 2007 modell 318 i ,altså samme modell som min .

Dette er helt og pent ,ikke seigt og trenger litt pleie .

Mye bedre dette :

IMG_1453.thumb.jpeg.1637e824cd0983b6acd805f8d39bc3d8.jpeg

Jeg ville ikke ha M sportsratt i den da jeg ikke har noe som har med M og gjøre i den .

Dette vil bli en klar forbedring tror jeg .

Og som den skeptikeren jeg er ,så har jeg jo visse orakler jeg kontakter her på forumet som kan bekrefte og  avkrefte ting på hva som passer eller ikke .😊

Dette passer og får det nå en av dagene .

• sveigis changed the title to Sveigis sin e61 530 d 2005 modell & en e91 318i. Upd.Ratt og skvettlapper.
Skrevet

Autodoc fungerer kjempeflott om du er nøye med å sjekke delenr på f.eks. realoem først. Men prisene spretter mye opp og ned, så det gjelder å treffe en prisbunn.

Skrevet
2 minutter siden, *MrB* skrev:

Autodoc fungerer kjempeflott om du er nøye med å sjekke delenr på f.eks. realoem først. Men prisene spretter mye opp og ned, så det gjelder å treffe en prisbunn.

Ja og det var det jeg gjorde .

Så dette ,er mye forskjell men ser jo noe ekstra gøy der .

Kan jo skaffe mye til e28 som faktisk er på lager og .

Skrevet
1 time siden, *MrB* skrev:

Som regel billigast på mobilappen og på fredager, men lurt å ha delen i ønskelista slik at du kan følge med.  Et coilovers-sett eg lurte på pendla fra 22 til 17k fleira ganger iløpet av ei veke, så greit å følge med litt om en skal kjøpe for større summer. 

Skrevet
4 timer siden, GtiGtr skrev:

Som regel billigast på mobilappen og på fredager, men lurt å ha delen i ønskelista slik at du kan følge med.  Et coilovers-sett eg lurte på pendla fra 22 til 17k fleira ganger iløpet av ei veke, så greit å følge med litt om en skal kjøpe for større summer. 

Takk for tips @GtiGtr.

Her og Koed blir mine faste nå kan det se ut som .

Har endel ting som koster som må hjem på lengre sikt her ,så da skal jeg bruke tipset ditt😊

Skrevet
5 hours ago, GtiGtr said:

Alltid billigst i app, men etter min erfaring er det stort sett tilbud mandag-tirsdag og nesten aldri fredag-søndag, med mindre det er noe black friday / jul /påske. Enkelte deler kan ta over en måned før de synker ned til lavest pris.

Skrevet
5 timer siden, E.C. skrev:

Alltid billigst i app, men etter min erfaring er det stort sett tilbud mandag-tirsdag og nesten aldri fredag-søndag, med mindre det er noe black friday / jul /påske. Enkelte deler kan ta over en måned før de synker ned til lavest pris.

Muligens det varierer på deletype?  Mobil1 oljen var i alle fall billigst på fredager både i år og i fjor 😛  Coilovers spratt opp og ned fleire ganger for dag no i april.

Skrevet
12 timer siden, E.C. skrev:

7 timer siden, GtiGtr skrev:

Muligens det varierer på deletype?  Mobil1 oljen var i alle fall billigst på fredager både i år og i fjor 😛  Coilovers spratt opp og ned fleire ganger for dag no i april.

Siterer dere begge her ,men har ikke satt meg nok i dette med og handle her ,så enn får bare følge med fremover .

Det jeg ser er jo at de fremhever Ridex som et førstevalg på slitedeler .

Meeeen dette er vel deres eget «brand» og er vel bare noe dårlige greier ?

Jeg kan overhode ikke uttale meg da jeg aldri har brukt det .

Men ser jo og at man kan spare mye på kjente merker der .😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...