sveigis Skrevet Søndag kl. 09:09 Forfatter Skrevet Søndag kl. 09:09 Da har jeg faktisk fått min første levering fra Autodoc:• Det gikk utrolig fort må jeg si 😊 Bestilte på søndagskveld og var her fredagsmorgen ,så blir ikke siste gang jeg bestiller noe derifra . Ny Valvetronic : Så fikk jeg tips at der var kommet inn litt e91 biler på huggeren i nærheten av meg . Der var det deler som jeg trenger så må komme meg opp der nå kjapt .😊 Jeg er og på desperat jakt etter skvettlapper til den foran : Den har klart seg godt til nå men likevel . Får ikke kjøpt nye lengre så jeg må finne brukte eller noen som er omtrent like. Ble og montert nye blinklys . Gamle: Nytt: Mye finere : Det er snart på tide med oljeskift igjen her og . 9000 km siden sist . BimmerFan!, KMT, mslello og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Igår ble det forsyne meg litt småhandling til bilene her og det helt tilfeldig 😊. Jeg la jo ut dette bildet i helga : Altså behov for skvettlapper . Var en som la ut en annonse på en e60 som han skulle selge billig da motor var toast . Der ser jeg at denne bilen har skvettlapper foran og tenkte ..Fuck jeg sender en melding og spør om han vil selge kun de 😊. Fikk melding med en gang og han sa null problem de fikk jeg kjøpe . Demonteres på fredag og sendes ,så da satser vi på at han holder ord og jeg får originale skvettlapper foran . Men det er den eneste modifiseringen den får utseendemessig ,får jo være grenser . Men greit å ha de to fremste her : Men det klages jo over originalratt på e6x og enig ikke pent . Synes igrunn rattet i e91 er hakket verre . Og igår så fikk jeg tak i ett . Sportsratt som har stått i en 2007 modell 318 i ,altså samme modell som min . Dette er helt og pent ,ikke seigt og trenger litt pleie . Mye bedre dette : Jeg ville ikke ha M sportsratt i den da jeg ikke har noe som har med M og gjøre i den . Dette vil bli en klar forbedring tror jeg . Og som den skeptikeren jeg er ,så har jeg jo visse orakler jeg kontakter her på forumet som kan bekrefte og avkrefte ting på hva som passer eller ikke .😊 Dette passer og får det nå en av dagene . *MrB*, Fredrik, BMWE39turbo og 3 andre reagerte på dette 6
*MrB* Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Autodoc fungerer kjempeflott om du er nøye med å sjekke delenr på f.eks. realoem først. Men prisene spretter mye opp og ned, så det gjelder å treffe en prisbunn. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden 2 minutter siden, *MrB* skrev: Autodoc fungerer kjempeflott om du er nøye med å sjekke delenr på f.eks. realoem først. Men prisene spretter mye opp og ned, så det gjelder å treffe en prisbunn. Ja og det var det jeg gjorde . Så dette ,er mye forskjell men ser jo noe ekstra gøy der . Kan jo skaffe mye til e28 som faktisk er på lager og .
GtiGtr Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 1 time siden, *MrB* skrev: Autodoc fungerer kjempeflott om du er nøye med å sjekke delenr på f.eks. realoem først. Men prisene spretter mye opp og ned, så det gjelder å treffe en prisbunn. Som regel billigast på mobilappen og på fredager, men lurt å ha delen i ønskelista slik at du kan følge med. Et coilovers-sett eg lurte på pendla fra 22 til 17k fleira ganger iløpet av ei veke, så greit å følge med litt om en skal kjøpe for større summer. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden 4 timer siden, GtiGtr skrev: Som regel billigast på mobilappen og på fredager, men lurt å ha delen i ønskelista slik at du kan følge med. Et coilovers-sett eg lurte på pendla fra 22 til 17k fleira ganger iløpet av ei veke, så greit å følge med litt om en skal kjøpe for større summer. Takk for tips @GtiGtr. Her og Koed blir mine faste nå kan det se ut som . Har endel ting som koster som må hjem på lengre sikt her ,så da skal jeg bruke tipset ditt😊
E.C. Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 5 hours ago, GtiGtr said: Som regel billigast på mobilappen og på fredager, men lurt å ha delen i ønskelista slik at du kan følge med. Et coilovers-sett eg lurte på pendla fra 22 til 17k fleira ganger iløpet av ei veke, så greit å følge med litt om en skal kjøpe for større summer. Alltid billigst i app, men etter min erfaring er det stort sett tilbud mandag-tirsdag og nesten aldri fredag-søndag, med mindre det er noe black friday / jul /påske. Enkelte deler kan ta over en måned før de synker ned til lavest pris. sveigis reagerte på dette 1
GtiGtr Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 5 timer siden, E.C. skrev: Alltid billigst i app, men etter min erfaring er det stort sett tilbud mandag-tirsdag og nesten aldri fredag-søndag, med mindre det er noe black friday / jul /påske. Enkelte deler kan ta over en måned før de synker ned til lavest pris. Muligens det varierer på deletype? Mobil1 oljen var i alle fall billigst på fredager både i år og i fjor 😛 Coilovers spratt opp og ned fleire ganger for dag no i april. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 54 minutter siden Forfatter Skrevet 54 minutter siden 12 timer siden, E.C. skrev: Alltid billigst i app, men etter min erfaring er det stort sett tilbud mandag-tirsdag og nesten aldri fredag-søndag, med mindre det er noe black friday / jul /påske. Enkelte deler kan ta over en måned før de synker ned til lavest pris. 7 timer siden, GtiGtr skrev: Muligens det varierer på deletype? Mobil1 oljen var i alle fall billigst på fredager både i år og i fjor 😛 Coilovers spratt opp og ned fleire ganger for dag no i april. Siterer dere begge her ,men har ikke satt meg nok i dette med og handle her ,så enn får bare følge med fremover . Det jeg ser er jo at de fremhever Ridex som et førstevalg på slitedeler . Meeeen dette er vel deres eget «brand» og er vel bare noe dårlige greier ? Jeg kan overhode ikke uttale meg da jeg aldri har brukt det . Men ser jo og at man kan spare mye på kjente merker der .😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå