Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, ///M-ini95 skrev:

Gøy med en eiers bil! Det alene gjør det jo litt mer motiverende å få på veien igjen tenker jeg :)

Som alt annet du tar på Jan, så blir nok denne her også bra tenker jeg ;)

Ja jeg synes og det Armin og helt enig i det .

Dette er et helt annet prosjekt enn de andre jeg har fikset heldigvis og er kjørbar.😊

Takk for oppmuntrende ord ,jeg skal gjøre det jeg kan her .🙏

Skrevet
2 minutter siden, Olaandref skrev:

Dette blir bra Jan, kjekke biler og gode å kjøre, hadde en 320D, ble veldig positivt overrasket over den, spesielt på vinterføre 🙂

Takk Ola-Andre og håper det .😊

Var jo 320d som var planen men gav opp .

Veldig gode å kjøre og hører andre og sier det med vinterføre .😊

Skrevet

Gratulerer med E91 :)

Men ja, E9x markedet er helt på trynet.

Prøvde lenge å se etter en brukbar førstebil til min lillebror, og kravene var egentlig så enkelt som manuell, bakhjulstrekk og helst diesel.

Nesten alt var kjørt i hjel, skrudd i hjel eller skamdyrt (i hvertfall i forhold til hva man fikk for pengene).

Han endte opp med en E61 LCI 😆

Skrevet
19 minutter siden, Daniel. skrev:

Gratulerer med E91 :)

Men ja, E9x markedet er helt på trynet.

Prøvde lenge å se etter en brukbar førstebil til min lillebror, og kravene var egentlig så enkelt som manuell, bakhjulstrekk og helst diesel.

Nesten alt var kjørt i hjel, skrudd i hjel eller skamdyrt (i hvertfall i forhold til hva man fikk for pengene).

Han endte opp med en E61 LCI 😆

Takk Daniel 😊

Ja det er voldsomt og det der .

Samme inntrykk satt jeg og med og ga opp rett og slett .

Det sagt ,hadde jeg hatt litt mer skru ferdighet ,så ser jeg at man kan gjøre gode handler på e91 med registerhavari som er pene ,men jeg er ikke der enda 😩.

Ja men tenker han ikke angrer Daniel .

Fine biler 😊

Skrevet

Her skjer det litt! Gratulerer med E91 i hus, såg ut som et ryddig eksemplar. Har alltid vært svak for E91. Først da min nåværende kone kurtiserte meg med svigers sin ny-ut-av-butikk 2008 E91 318d N47 ED, lik utseendemessig den du har kjøpt bare en merkelig lyseblågrønn farge, det gikk jo som det måtte gå med en som akkurat hadde fått lappen og fikk låne ny BMW å kjøre med. Ble par av oss si.

Og deretter i 2015 da vi kjøpte oss vår første «skikkelige», dyre bil, sølv E91 320xd LCI. Er så nydelige å kjøre de bilene. Husker de var utrolig fine i sving, som om det gikk på rails. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...