NeonMuffler Skrevet Lørdag kl. 08:31 Share Skrevet Lørdag kl. 08:31 nå som du har hatt e61 en stund Jan, hvordan synes du den er? fordeler/ulemper? jeg spør siden jeg vurderer å gå fra e87 til e60 etterhvert:) men siden det er til pendling vurderer jeg kun en 520 med n47 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Lørdag kl. 10:03 Forfatter Share Skrevet Lørdag kl. 10:03 1 time siden, NeonMuffler skrev: nå som du har hatt e61 en stund Jan, hvordan synes du den er? fordeler/ulemper? jeg spør siden jeg vurderer å gå fra e87 til e60 etterhvert:) men siden det er til pendling vurderer jeg kun en 520 med n47 Nå er jeg på min andre e61 og jeg kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd med bilen . God plass og knallgod å kjøre ikke minst . Angående fallgruver så er det jo ting som man må passe på her og selvsagt .😊 Panorama og drenering som tetter seg som igjen gjør at vann lekker inn der alle modulene ligger .(Dette er IKKE et problem for deg som kan skru og sjekke drenering i ny og ne ) Og er det en godt utstyrt bil ,så sørg for at det som er der virker . Active steering feks sjekke at stabstag er tette både foran og bak ,samt rør under er tette og ikke rustet . Byttet noe av dette i sommer på min 😊 Så ja summen av alt for min del ,kjøp en Christian . Jeg skulle gjerne hatt 50 stk av i alle farger og fasonger 😅. Der finnes fine og velholdte utgaver enda så lykke til med kjøp og titting .🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Søndag kl. 09:00 Share Skrevet Søndag kl. 09:00 22 timer siden, sveigis skrev: Nå er jeg på min andre e61 og jeg kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd med bilen . God plass og knallgod å kjøre ikke minst . Angående fallgruver så er det jo ting som man må passe på her og selvsagt .😊 Panorama og drenering som tetter seg som igjen gjør at vann lekker inn der alle modulene ligger .(Dette er IKKE et problem for deg som kan skru og sjekke drenering i ny og ne ) Og er det en godt utstyrt bil ,så sørg for at det som er der virker . Active steering feks sjekke at stabstag er tette både foran og bak ,samt rør under er tette og ikke rustet . Byttet noe av dette i sommer på min 😊 Så ja summen av alt for min del ,kjøp en Christian . Jeg skulle gjerne hatt 50 stk av i alle farger og fasonger 😅. Der finnes fine og velholdte utgaver enda så lykke til med kjøp og titting .🙏 ikkesant, takk for bra svar har kjørt de litt tidligere, og alltid følt de virker som gode biler. noe jeg føler BMW fikk til bra på den tiden, synes også 3 serien og 1serien fra den tiden virker bra etter å ha hatt det:) den jeg vurderer er en 10modell e60 sedan med takluke virker ikke som den har lyspakke eller keyless entry bare, noe jeg synes er kjekt. men ikke et must sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet i går, 11:39 Forfatter Share Skrevet i går, 11:39 Ikke så mye avansert idag heller ,kun små ting som man ville få iorden . Jeg har ikke fått fatt på original gummi matte enda bak og den jeg har trengte en service : Så krisefiks ble funnet frem : Og fikk det sammen igjen : Og tilbake i bilen : Somsagt kun for å få det sammen da denne skal erstattes med skikkelig når jeg finner en .😊 Ellers liker jeg når jeg har lånt bort bil at folk bretter ting fint i sammen og legger det der jeg vil ha det : En rask hverdagstørk innvendig med mikroklut uten noe middel og ristet bort litt smuss fra matter : Det var liksom bare det som skulle til for at ting skal bli komfortabelt til neste tur 😊 Utvendig ikke gjort noe : Nå har den stått siden fredag og planen er at jeg skal ha den på tur til lørdag . Uansett skal til SkI neste uke og da må jeg ha denne da den har godt av langtur . Noe som er irriterende er baklykt med grønske : Og fant problemet : Glasset har gitt etter i limingen 😩 Men som dere vet så liker jeg å fikse opp eksiterende deler og skal nå gi lykten en sjans på å splitte glasset og få rengjort og fikset det . Hvis ikke må man finne et annet et som er strøkent tenker jeg . Nå jaktes det big time på 17 toms vinterhjul for tiden på de som jeg har lyst på men er jo så mye møkk ute og går ,men plutselig så dukker de opp .😊 ehaugsnes, mslello, Olaandref og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet i går, 18:46 Share Skrevet i går, 18:46 Hva slags felger leter du etter? sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet 23 timer siden Forfatter Share Skrevet 23 timer siden 22 minutter siden, M-jakob skrev: Hva slags felger leter du etter? Jeg har låst meg på sånne : Ampera og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden Det dukker plutselig opp et fint sett, det har jeg funnet ut, om man kjøper noe halvbra så er det ofte bortkastet, for plutselig dukker det opp noe strøkent, med litt is i magen finner man til slutt gode felger, og deler. 🙂 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet 6 timer siden Forfatter Share Skrevet 6 timer siden 5 timer siden, Olaandref skrev: Det dukker plutselig opp et fint sett, det har jeg funnet ut, om man kjøper noe halvbra så er det ofte bortkastet, for plutselig dukker det opp noe strøkent, med litt is i magen finner man til slutt gode felger, og deler. 🙂 Det stemmer veldig godt det og ikke minst så er det ikke alle som vet hva de har ,og dermed anser de som stygge felg 😊. Men jeg har hatt suksess flere ganger med å kjøpe godt brukte felg og restaurert de og det har spart meg for mange penger ,ikke minst så er det gøy å få skrot til å skinne igjen . Men disse som jeg vil ha koster ikke mye og er somregel hele heldigvis . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet 6 timer siden Forfatter Share Skrevet 6 timer siden Apropos dette med hjul ,fikk en tlf idag morges om at jeg mer enn gjerne kunne ta en tur opp til han og se hva han hadde .(Bekjent ). Alt var jo totalt ukurante felg og størrelser så ikke Lotto idag .😓 Hadde litt planer idag men det er sånn nå ute : Så ble ikke noe greier her . Derimot tok jeg med mappen inn med bøker og fant disse frem : Jeg mener å huske fra den forrige e61en jeg hadde at jeg kunne kople opp min IPhone mot bilens BT noe jeg ikke får til på denne . Prøvde å lese meg litt opp på dette men ble ikke så mye klokere her . Jeg har jo original tlf i konsoll men gidder jo ikke kjøpe tvilling kort til denne . Mulig det er noen innstillinger som er ute og kjører eller at bil rett og slett er for gammel . En annen ting er talekontroll osv som ikke responderer . Mener og huske at der ikke ligger inne noe feilkode på noe av dette heller . Jeg får rote litt mer på selve I skjermen og se og muligens der dukker opp noe på innstillinger . Vært greit å hatt tlf og dette i orden helt ærlig .😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå