Gå til innhold

Trenger ærlig svar


N3n
 Share

Anbefalte innlegg

Downpipe med lyddemper kan kanskje gå gjennom visst kontrollør tror det er partikkelfilter.  Min gamle x3 gikk gjennom med egr delete der hele greia var fjerna og fjernet partikkelfilter. Her sitter også partikkelfilter rett under bilen så lett å sjå om det mangler. Reis til noken som ikkje er ekspert på bmw så kan det ver du er heldig. Men det er mykje om og men og ingen garantier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart som slipper igjennom PKK dessverre. Både bevisst og ubevisst.

Men ting som ikke kan bevises skal i hovedsak komme kunden til gode.

Modifikasjonene som nevnes her kan føre til alt fra ingenting til visning hos SVV avhengig av hvem som tar kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2023 den 19.26, Lars89 skrev:

Bytting av eksos skal godkjennes i vognkort.

Bortkoding av AdBlue slipper man unna med hvis det ikke lagres feilkoder.

Hei 

Det som jeg synes er rart er jo dpf fjerning får den til lukte gammel diesel bil umiddelbart, adblue har i alle fall på mine biler hvert enkelt å se at det har vert kodet bort. Aner ikke hvordan det er på bmw. 
Så når folk tar pkk er det nok mye de er klar over men , men slipper kunden med tvilen til gode til dems fordel. (Tuning, egr,dpf )

men det betyr at en bil som har vert pkk godkjent plutselig ikke går gjennom pkk er helt naturlig for meg, noe kontrollører har mere innsikt enn andre osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...