Gå til innhold

Kommende klassiker forsikring


JoachimStenseng
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde ingen private forsikringer hos IF når jeg registrerte min. Sa bare jeg ville forsikre den gjennom LMK sin Blivende klassiker, og at jeg var medlem i BMWCCN. 

image.thumb.png.26a6627e053961899da6e0e5116a4227.png

Ingen krav om at eier av kjøretøyet må sitte på eller være over 30 år slik som Amcar krever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var M3en entusiastforsikret, og alle forsikringer flyttet over fra Gjensidige til IF med mye bedre dekning :) Litt ekkelt at motor og drivverk ikke gjelder, men det får nå gå. Endte opp med bedre vilkår på bruksbilen også, så her er det bare å slenge seg på telefonen dere! 

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... kanskje jeg også burde prøvd med denne forsikringen...

@Dusy gjelder ikke motor/drivverksforsikringen på denne? Har IF i dag allerede på alt av forsikringer og denne motor/drivverk på Z4en. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre @StigJ. Tok sjansen på å la være. Bilen har runds 157kkm. Og egenandelen beregnes vel ut i fra km stand så tenkte at besparelsen mot å legge inn litt ekstra kroner i preventivt vedlikehold (motoroverhaling) kanskje ikke er så stor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ganske ræva vilkår på sånne veteranforsikringer? Sist jeg sjekka så kunne du ikke bruke bilen til og fra jobb en gang, da gadd ikke jeg å lese videre. (Ref. pkt. på bildet over som sier at det ikke skal brukes som daglig transportmiddel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen andre restriksjoner enn kjørelengde og fører. Bruker M5’en til jobb i ny og ne om sommeren. Klarer knapt 2000km/år likevel da…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, JoachimStenseng skrev:

Fikk innvilget kommende klassiker i IF selv om bilen er registrert på bedrift. Som avskiltet koster forsikringen meg 313,-kr i året nå 😅

Genialt, da! Rart jeg ikke får tegnet kommende klassiker uten å ha en annen veteranbil forsikret. Må prøve å kontakte de igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Evenol skrev:

Genialt, da! Rart jeg ikke får tegnet kommende klassiker uten å ha en annen veteranbil forsikret. Må prøve å kontakte de igjen...

Ja, det sa de først til meg også. Kommer sikkert an på hvem du treffer kanskjd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...