Fredrik 90 Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden 19 timer siden, Saltkjelen skrev: Det blir smakfulle oppgraderinger, Fredrik! De flytende senterkoppene passer, men husk at OCDen får seg en liten knekk med tanke på M-merket. Du får gi meg en lyd neste gang du er i Oslo-området, så skal jeg bytte krystalldelene for deg. Ja jeg håper dette bidrar til å øke Premium følelsen noen hakk For å være helt ærlig så har akkurat det med M merket aldri plaget meg i særlig grad, litt rart ettersom OCD slår til på andre ting. Det kan fort være du hører fra meg ang montering av krystalldelene, jeg er redd for å ødelegge noe så vet ikke om jeg tørr begynne på det selv. Jeg betaler selvsagt for tiden din 18 timer siden, Ron788m skrev: Fascinerende at prisen på forsikring går opp, når «det bare blir gamle bruktbiler» etter 5 år. Nydelig valg i felger - det blir et herlig løft på bilen! Ja er ikke det rart, bare en gammel haug av en bil 😅 Ja jeg gleder meg til å få de på, er litt spent på om det går merkbart ut over komfort og elektrisk rekkevidde. Saltkjelen reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Ah, oppgraderinger helt etter min smak dette Fredrik. Blir virkelig bra! Er det breiere dekk på disse enn på de du har fra før? Angående skade og lakk så kjenner jeg godt til den frustrasjonen din, har vært gjennom det samme over en periode på vel halvannet år 😂 har vært flere separate lakksaker der jeg har reklamert på resultatet hos Hedin og deres underleverandør på lakk mange ganger, må vel være verste kunden de har på karosseri. Men avdelingsleder der har fikset opp uten å mukke, så all ære til han. Både på forsikringssaker og selvbetalte saker. Alle kan gjøre en dårlig jobb, men det er hvordan det ordnes opp i en reklamasjon som skiller klinten fra hveten. Endret 5 timer siden av papertiger Saltkjelen reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden På 9.3.2026 den 13.54, sveigis skrev: Skjønner godt at du blir irritert og oppgitt over måten ting ble gjort angående skade og tingene der . Ellers gleder jeg meg til og se den med felgene ,tipper det blir perfekt 😊 Egt ganske skremmende at Bavaria kan sende av gårde ett slikt resultat. Her har nok både Stevie Wonder og Ray Charles stått for lakkering og montering😅 Saltkjelen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå