Gå til innhold

Eivind's garasje


Anbefalte innlegg

Ble en svipptur over fjorden til Moss for å hente en elbillader. Når vi først var så langt ble det en runde harryhandel også. Fant en god parkeringsplass😎 

Ellers har den bikket 5000km og jeg er fortsatt strålende fornøyd etter snart 7 ukers eierskap🤩 Ligger på rundt 20-21 kwh per 100km på langkjøring med hastigheter rundt fartsgrensen +mva og rundt 18kwh på småkjøring til og fra jobb etc.  Testet ikke de originale dekkene mye til sammenligning men virker som jeg med nåværende set up og 20 tommere kan få rundt 470-480km rekkevidde med en mer optimalisert (les mindre morsom) kjørestil. 

image.jpeg.3c717f8946614bb89d038edb59a64eab.jpeg

 

image.jpeg.ed5a6596cd520329db1aa014cb737e3e.jpeg

Endret av Eivind92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dekk er det du kjører på med nå? Jeg kjørte 402km med 9% igjen på telleren til Vestlandet, og er nok trygg på at jeg skulle greid relativt enkelt å hente ut 50km til. Dette er da med de originale Pirelli P-Zero dekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

402 km på 9% er nok verdensrekord @Saltkjelen😉 Jeg ble anbefalt Sailun Atrezzo ZSR2 så prøver ut disse i denne omgang. Uten mye sammenligningsgrunnlag synes jeg de fungerer utmerket til mitt bruk (daglig småkjøring, en del langkjøring og enkelte kveldsturer med litt mer sportslig preg). Er fortsatt litt i nybilrus så kan ikke si at jeg jeg har prøvd å kjøre økonomisk/effektivt enda😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, tenkte motsatt når jeg skrev. 9% igjen på telleren skulle være korrekt. :) 

Skal bli spennende å høre hvordan disse er. Pirelli-dekkene samler jo på grus, så bare dette i seg selv begynner å bli en grunn for å vurdere et dekkbytte. Hold oss gjerne oppdatert på hvordan de er, ikke minst om disse også er en grussamler til bremseskjolet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Saltkjelen Will do! Ikke hatt noen av de nevnte problemene enda så det lover godt😎 Prisen er jo i seg selv også et argument. Fikk fire dekk på felgen for 9500,-. Vurderte Michelin Pilot Sport også men det var mer enn det dobbelte. Kjører med 245/40 R20 og 275/35 R20.

Endret av Eivind92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...